آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 شهریور ماه 1393 = 21-09 2014

حلقه های صالحین زمینه سازان ظهور هستند

سپاه نیوز:جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: جوانان و نوجوانان عضو حلقه های تربیتی صالحین، زمینه سازان امر ظهور هستند.
به گزارش سپاه نیوز؛ رضا حافظی در حاشیه همایش میقات صالحین گفت: وجود سپاه و بسیج از معجزات و کرامات الهی است و حلقه های تربیتی صالحین بسیج نیز خود معجزه ای در دل بسیج به حساب می آید.
وی افزود: تمام انبیا آمدند تا بشریت را تربیت کنند و چقدر تلاش و کوشش کردند ولی عده کمی هدایت شدند؛ به لطف خدا، از برکت انقلاب اسلامی وجود ولایت فقیه و ولایت بذیری مردم و جوانان، شاهدیم که هم اکنون بیش از 4000 حلقه تربیتی صالحین در استان داریم.
جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: چند سالی است که با زحمات فراوان و دلسوزی و تلاش مسئولان، مربیان و سرگروه ها این حلقه ها شکل گرفته و سیر تکاملی خود را طی می کنند.
وی با اشاره به همایش میقات صالحین گفت: این همایش نمایش قدرت معنوی و از افتخارات انقلاب و بسیج است؛ رزمایشی است که در هیچ جای دنیا تکرار نمی شود.
حافظی به روند کار تربیتی در حلقه ها اشاره کرد و ابراز داشت: متربیان از کودکی تا نوجوانی و جوانی در حلقه ها حضور دارند و با آموزه های تربیتی و دینی و مهدویت آشنا می شوند؛ این ها سربازانی زمینه ساز ظهور مهدویت هستند و زیر ساخت های دولت یار را تمرین و آماده می کنند.



اکبر September 21, 2014 08:51 AM

اصطلاح معروفی هست که میگه "این همه خوردی پس دنبه ات کو" ۴۰۰۰ حلقه تربیتی ؟! ! ! آن هم فقط در قم؟ با احتساب سایر استان ها شاید حلقه های تربیتی سربه میلیون بزند فلسفه وجودی این حلقه ها و تاثیر مثبت فرهنگی و تربیتی آنها در جامعه چیست ؟ فقط مرکز هزینه ایجاد کرده اید تا یک عده ابن الوقت بیکارمثل شما، بودجه اختصاصی را هزینه کنند و "آمار دل خوش کنک" و درصد پیشرفت کذایی فرهنگی ارا ئه دهند؟ حتما آن برادرتان (سر پرست تیم فوتبال) که درکره ،آن فضاحت فرهنگی را بار آورد وملتی را شرمنده اخلاق و رفتاروکردارمشعشعانه ! ! خودش کرد یکی از تربیت یافتگان و حلقه مفقوده حلقه های تربیتی شما بوده است گند زدید بابا جمع کنید این کاسه کوزه را

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: