آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 شهریور ماه 1393 = 21-09 2014

طناب دار اتمی و پیشنهاد معامله به آمریکا

رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی در جلسه علنی امروز به کشورهای غربی گفت حاضر نیستیم با دست خود طناب محدودیت اتمی را به گردن خود بیندازیم.

علی لاریجانی گفت: شیطنت‌آمیزتر برخی اظهارات مسئولان آمریکا در مسأله هسته‌یی ایران است این‌که در آستانه مذاکرات هسته‌یی با حرفهای نسجیده و کودکانه قصد انحراف در بحث هسته‌یی را دارند ایران در مذاکرات هسته‌یی پایبند منطق است و علاقه‌یی به کرشمه‌های بی‌خاصیت سیاسی آمریکا ندارد که اتلاف وقت است و اگر واقعاً معتقد به این خط و نشانها هستند چرا دنبال مذاکره می‌گردند این چه مذاکره‌ای است که نتیجه ان از قبل مشخص می‌شود و این تصور اشتباهی است، اگر فکر می‌کنند با این‌گونه شلوغ کاری در مذاکرات ایران طناب محدویت اتمی را به دست خود به گردن می‌دهد.

این در حالیست که نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات نیویورک، خواستار معامله با بر سر پرونده اتمی و کمک رژیم ایران به مبارزه با داعش شده است.

به گزارش رادیو فرانسه، خبرگزاری رویترز در یک گزارش از نیویورک نوشته است که رژیم ایران در برابر کمک به ائتلاف بین‌المللی علیه داعش، خواستار نشان دادن «نرمش» ازسوی مذاکره کنندگان غربی درپرونده اتمی شده است.

رویترز به نقل از یک مقام ارشد رژیم ایران حاضردر مذاکرات نوشت که وی گفته است: کمک، یک جاده دوطرفه است، در مقابل چیزی که می دهید باید چیزی بگیرید.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: