آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 شهریور ماه 1393 = 21-09 2014

آمریکا به کمتر از نابودی نظام راضی نیست

خبرگزاری تسنیم: سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: مخالفت حاکمان آمریکا با جمهوری اسلامی ایران در ذات، تفکر و اندیشه حاکم بر این رژیم صهیونیسم نهادینه شده است و روحیه استکباری و زیاده‌خواهی و جنگ‌طلبی رژیم‌های سلطه جز با تغییرات بنیادی آنها بر طرف نمی‌شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: آمریکا به چیزی جز نابودی و یا تغییر رفتار انقلاب اسلامی راضی نمی‌شود و تنها راه مقابله با نقشه و مهندسی آمریکا استحکام درونی قدرت نظام و دستیابی جمهوری اسلامی ایران به قله‌های رفیع پیشرفت در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی، دیپلماسی و علم و فناوری است.

سردار جزایری گفت: تا زمانی که روحیه انقلابی و استکبارستیزی و عدالت‌خواهی در ملت ایران جاری است، دشمنی‌های آمریکا شیطان بزرگ ادامه خواهد داشت و لذا مردم ما هرگونه ارتباط و مذاکره با آمریکا را با بدبینی و حساسیت دنبال می‌کنند و معتقدند آمریکای دروغگو تا آدم نشود قابل اعتماد نخواهد بود.



هلو September 21, 2014 01:37 PM

ببخشید؛ وقتی میگویید مردم ما ؛ منظورتان مردم اصیل النسب ایران را میگویید یا عرب النسب هایی مثل خودتان را؟ اگر منظورتان ایرانی اصیل النسب و وطن پرست است که کور خواندید چون اوهم تنها آرزویش نابودی تمام و کمال نظام قاتل و ظالم با سرکرده چلاق و نامردش است۰ اگر منظورتان امثال خودتان است که به درک که موافق نیستید، کی دیگر برای شما تره خرد میکند؟ اگر قرار شد کسی شما را سرنگون کند ما برای کمک به آنها در خط اول خواهیم بود۰ لطفا از این ببعد از زبان ایرانیان اصیل النسب صحبت نکنید وعرعر را در جمع خود بزنید۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mitra September 21, 2014 06:01 PM

آفرین هلو، حرف دل ما رو زدی، لعنتی ها ی بی سواد دائم از ملت ما یه میزارند ملت از شما بیزار است


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: