آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 شهریور ماه 1393 = 22-09 2014

پخش ویدئوی گروگان فرانسوی داعش و تهدید به مرگ

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، یک گروه مرتبط با داعش مسئولیت ربودن یک شهروند فرانسوی را در الجزایر برعهده گرفت. منابع محلی پیش تر از ربوده شدن یک گردشگر فرانسوی در الجزایر خبر داده بودند.

وزارت امور خارجه فرانسه دوشنبه شب خبر ربودن یک شهروند فرانسوی در شرق الجزایر را تائید کرد.

ربایندگان این تبعه فرانسوی اعلام کردند در صورتی که فرانسه حملات هوایی مجدد به عراق کند این گردشگر کشته خواهد شد.

این گروگان فرانسوی امروز در یک فیلم ویدیویی ظاهر شد و گفت که توسط داعش در الجزایر به گروگان گرفته شده است.

وی گفت: من در دستان یک گروه مسلح الجزایری هستم. این گروه مسلح از من خواسته‌اند که از شما [فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه] بخواهم که در عراق مداخله نکنید. آنها من را به عنوان گروگان گرفته‌اند و از شما، آقای رئیس جمهور می‌خواهم تا هر کاری انجام دهید تا من را از این شرایط بد خارج کنید.


شهروندان غربی را بکشید

ایرنا - گروه تروریستی 'داعش' در واکنش به حملات هوایی آمریکا و فرانسه به شمال عراق، شهروندان این دو کشور را به مرگ تهدید کرد.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری رویترز، 'ابو محمد العدنانی' سخنگوی داعش در پیامی صوتی خطاب به اعضای این گروه گفت: بهترین کار آن است که فرانسوی ها، آمریکایی ها و شهروندان سایر کشورهای متحد آنان را بکشید.

در این پیام از اعضای داعش خواسته شده است در صورت دسترسی نداشتن به مواد منفجره و مهمات، شهروندان این کشورها را با هر چه که می توانند حتی سنگ و چاقو، مورد حمله قرار دهند.

فرانسه روز جمعه نخستین حملات هوایی را علیه مواضع داعش در شمال عراق صورت داد. ناوگان هوایی آمریکا نیز از ماه گذشته میلادی مواضع این گروه را مورد حمله قرار داده است.



سام September 22, 2014 12:31 PM

با درود : دول غرب بخصوص آمریکا، انگلیس و فرانسه بدانند که مشکلات بوجود آمدن تروریسم بخصوص در خاورمیانه و جهان ناشی از طرحها و اجراهای احمقانه و فوق العاده خطرسازپلوتیکی اشتباه جهانی خودشان بوده که سبب پدیدار شدن گروهای بسیار خشن و تروریستی از جمله حزب الله، طالبان، القاعده، داعش و غیره شده است ! دولتهای غربی پیش از برنامه ریزی و طراحی برای سرنگونی رژیم پادشاهی مردمی پهلوی به این اینگونه مشکلاتی که پس از براه اندازی شورش ۱۹۷۹ و آوردن خمینی جنایتکار و حذب اجنبی توده بر سر قدرت بدون در نظر داشتن آنکه با وجود یک کشورقدرتمند هم پیمان واقعی بهمراه دول غربی به نام ایران پادشاهی در منطقه بخصوص در خاورمیانه اجازه عرض اندام و نقوذ به هیچ یک از گروه های تروریستی درخاورمیانه و حتی دیگرمناطق جهان داده نمیشد ! خود کرده را تدبیر نیست پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


هلو September 22, 2014 12:50 PM

۱۴۰۰ سال پیش این عمل را با ایران ما انجام دادند وامروز میخواهند دنیا را بگیرند وهنوزعده ای ازما ایرانیها نمازمیخوانند و روزه میگیرند وبه رمل واسطرلاب وخرافات اعتقاد دارند۰درمدارس هم نمازخواندن اجباری شده و تازه میخواهند دلیل اینکه چرا بچه ها نمازخواندن بلد نیستند را بفهمند یعنی سین جین کردن مادروپدرها، یعنی بازجویی، پرونده سازی وبه عصار کشیدن مردم با استفاده از فرزندانشان، بهترین راه ترساندن یک ملت۰میدانید که آخوندهای بچه بازهم به مدارس راه پیدا کرده اند تا به بچه ها نمازیاد بدهند یعنی گرگ داخل حصاربره ها شده۰به بچه ها باید گفت که به هیچ وجه تنها با یک آخوند(برای درس خصوصی) داخل یک اطاق نشوندوخود را به مریضی ودل دردبزنند وهیچ یک ازحرفهای اورا باورنکنند۰اگر قانون رانمیتوانیم فعلا عوض کنیم اقلا هشیار باشیم و بچه ها را بشدت ازآخوندها بترسانیم۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: