آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 شهریور ماه 1393 = 22-09 2014

منبع آگاه: طرح سپاه برای محدودیت های بیشتر

به نظر کارشناسان آگاه، سردار«محمدحسین زیبائی نژاد»(حسین نجات)، در محافل نظامی وامنیتی جمهوری اسلامی، به عنوان فردی با«رویکرد امنیتی» شناخته می شود وانتصاب وی به سمت معاونت فرهنگی سپاه پاسداران، نشان از طراحی ویژه این سازمان نظامی برای محدود کردن هرچه بیشتر امور فرهنگی و محدودیت های شدیدتر درحوزه فرهنگ است.
****

سحام نیوز: سردار«محمدحسین زیبائی نژاد» با نام مستعار«حسین نجات» با حکم فرماندهی کل سپاه پاسداران، به سمت معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد. وی جای‌گزین سردار«حمیدرضا مقدم فر» معاون فرهنگی سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

سردار«زیبائی نژاد»(حسین نجات) پیش ازاین، فرماندهی سپاه حفاظت ولی امر(عج) را عهده دار بوده است. وی در «حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد» از همراهان جنبش سبز، نقشی کلیدی را ایفا کرده است.

به گزارش منابع آگاه، پس از کودتای خونین ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸، سردار محمدحسین زیبائی نژاد(حسین نجات)، آیت الله علی خامنه ای رهبرجمهوری اسلامی را متقاعد کرده است که نظام هیچ راهی به جز حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد ندارد و رهبر ایران نیز نظر وی را به عنوان یک کارشناس امین و معتمد و فرمانده سپاه حفاظت از بیت رهبری در قالب یک نظر کارشناسی پذیرفته و سریعا دستور حصر این سه همراه جنبش سبز را صادر کرده است.

«سردار زیبائی نژاد»(حسین نجات) پیش تر علاوه بر فرماندهی سپاه حفاظت ولی امر(عج)،«معاونت امنیت داخلی شورای‌عالی امنیت ملی» نیز عهده دار بوده است. وی با توصیه مستقیم رهبرجمهوری اسلامی به«سعیدجلیلی»، به شورای‌عالی امنیت ملی رفت وعلاوه بر«معاونت امنیت داخلی» این شورا، هم‌زمان به عنوان«قائم مقام شورای‌عالی امنیت ملی» نیز منصوب شد.

وی هم‌چنین درجریان اعتراضات دانشجویی کوی دانشگاه سال ۱۳۷۸،«فرماندهی قرارگاه امنیتی ثارالله سپاه پاسداران» را نیز برعهده داشت. این قرارگاه مطابق با چارت سازمانی سپاه پاسداران، به عنوان مسئول تامین امنیت تهران، وظیفه سرکوب اعتراضات دانشجویی سال ۷۸ را برعهده داشته است.

دراعتراضات دانشجویی کوی دانشگاه سال ۱۳۷۸، «سردار زیبائی نژاد»(حسین نجات) با عنوان فرماندهی قرارگاه ثارالله و درغیاب نیروی انتظامی، وظیفه سرکوبی اعتراضات دانشجویی را با همکاری سردار«علی فضلی» انجام داد.

به گزارش سحام، در زمان ریاست جمهوری «سیدمحمد خاتمی»، نامه مشهور به«چهل امضاء»، با هماهنگی سردار زیبائی نژاد(حسین نجات) علیه رئیس جمهور قانونی کشور تهیه شد.

این نامه به امضاء سرداران ارشد سپاه پاسداران از جمله محمد باقر قالیباف، برای«سیدمحمد خاتمی» ارسال شد و در رسانه ها نیز بازتاب گسترده ای داشت. دراین نامه تهدید شده بود که«زبان‌ها را می بریم و قلم ها را می شکنیم.»

درهمان زمان با تلاش سردار«محمدحسین زیبائی نژاد»(حسین نجات)، طرح عزل سیدمحمد خاتمی از ریاست جمهوری قانونی کشور تهیه و برای رهبر جمهوری اسلامی ارسال شد، اما به دلیل حمایت گسترده مردم از رئیس جمهور قانونی خود، این طرح مجال اجرائی شدن پیدا نکرد.

به گزارش سحام، سردار زیبائی نژاد(حسین نجات) یکی از مریدان سرسخت«آیت الله راستی کاشانی» و«آیت الله خوشوقت» است؛ به طوری که همواره به همراه دوست صمیمی خود، سعید امامی(اسلامی) طراح و مجری قتل‌های زنجیره ای و قتل سایر روشن‌فکران، درجلسات«درس اخلاق» آیت الله خوشوقت شرکت می کرده است. ازآیت الله خوشوقت به عنوان فتوا دهنده قتل روشنفکران و نویسندگان درایران نام برده می شود. لازم به ذکر است که دختر«آیت الله عزیزالله خوشوقت» با«مصطفی خامنه‌ای»، یکی از پسران رهبر جمهوری اسلامی ازدواج کرده‌است.

به نظر کارشناسان آگاه، سردار«محمدحسین زیبائی نژاد»(حسین نجات)، در محافل نظامی وامنیتی جمهوری اسلامی، به عنوان فردی با«رویکرد امنیتی» شناخته می شود وانتصاب وی به سمت معاونت فرهنگی سپاه پاسداران، نشان از طراحی ویژه این سازمان نظامی برای محدود کردن هرچه بیشتر امور فرهنگی و محدودیت های شدیدتر درحوزه فرهنگ است.

هم‌چنین با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، این انتصاب دریک سال مانده به آغاز انتخابات این دومجلس، کاملا معنی دار به نظر می رسد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: