آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 مهر ماه 1393 = 23-09 2014

واکنش رژیم ایران و روسیه به حملات در سوریه

صداوسیمای رژیم: نیروی هوایی آمریکا با ادعای مبارزه با داعش، به خاک سوریه تجاوز و بیش از بیست نقطه از این کشور را بمباران کرده است. آمریکا اعلام کرد هواپیماهای اردن، عربستان، قطر، امارات و بحرین نیز در حملات هوایی به مواضع داعش و جبهه النصره در سوریه مشارکت داشتند.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به حمله نظامی آمریکا در سوریه با تاکید بر اینکه راه حل مبارزه با تروریسم در ماجراجویی های هالیوودی نیست، گفت: جمهوری اسلامی حمله هوایی آمریکا به مناطقی از سوریه و ابعاد آن را با حساسیت و دقت دنبال می کند.

این مقام ارشد وزارت امور خارجه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقدام امریکا و چند کشور را ناقض حاکمیت ملی و حقوق بین الملل و مبنایی برای اقدامات جدید مداخله جویانه در منطقه می دانیم.

روسیه نیز امروز در واکنش به حملات گسترده آمریکا و متحدانش به اهدافی در سوریه اعلام کرد این حملات نباید بدون اجازه دمشق صورت گیرد.

همزمان منابع آگاه در مصاحبه با شبکه المیادین اعلام کردند یک فروند کشتی جنگی روسیه امروز در بندر طرطوس سوریه لنگر انداخته است.

این شبکه افزود : کشتی "سموم" به یگان‌های دریایی روسیه در دریای مدیترانه به فرماندهی ناو موشک‌انداز "مسکوا" می‌پیوندد.

این در حالیست که خبرگزاری فرانسه با اشاره به حملات شب گذشته نوشت: حملات هوایی به فرماندهی آمریکا در سوریه یک نقطه عطف بشمار می رود چرا که اوباما برای مدتهای طولانی در مورد دخالت نظامی در سوریه مردد بوده است.



نادر September 23, 2014 04:09 AM

ايران، حزب الله لبنان، سوريه، وً روسيه به امريكا گفته بودند به سوريه حتي به بهانه داعش حمله نكن نه فقط امريكا بلكه دشمنان أصلي ايران در منطقه مثل بحرين و سعوديها همراه أردن و حتي قطر كه همه سني هستند در اين بمباران سوريه، امريكا را كمك ميكنند حالا پيدا كنيد پرتقال فروش را كه گفت امريكا هيچ غلطي نميتواند بكند البته كه هيچ كاري را غلط نميكند بلكه با تو سري زدن به اخوندها هر كاري كه بخواهد ميكند اينها همه نتيجه بلبشو بازي اخوندها ي عقب افتاده و حاصل بر بريت اخوندي و ديگر راديكال هاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


هلو September 23, 2014 11:41 AM

"سرکرده سپاه پاسداران نیز با لحنی تهدیدآمیز گفته آمریکا از حمله به سوریه پشیمان خواهد شد"
وای وای من یکی که خیلی ترسیدم ؛ شما چطور؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


mahmood September 23, 2014 05:37 PM

کی با حمله به د ا عیش مخالف بوده تا حالا ۱ مرتدا صدر در عراق ۲ حکومته ج -ا …روسیه و هم پیمانشان پیدا کنید پرتقال فروش را ؟؟؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud September 23, 2014 06:01 PM

حالا دم خروس از زیر عبای روبای بنفش زد بیرون چه کسی به وجود آورنده داعش هست معلوم شد بدبخت ملت سوریه که باید بهای سیاست نابخردانه ای آدم خورهای حاکم بر ایران را بدهند در آخر نظر روسیه هم خالی جالب هست فکر کنم مزدوری های آقای پوتین در اوکراین رفتن کنار دریا کریمه را اشغال کرده میگه حمله امریکا خلاف قوانین جهانی است شرم هم خوب چیزی هست اگه این دو حکام دشته باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: