آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 مهر ماه 1393 = 23-09 2014

محموله های جدید رژیم ایران برای حماس

محموله های جدید جمهوری اسلامی برای گروه ستیزه جوی حماس از طریق گذرگاه رفح وارد نوار غزه شد.

گزارش العالم: دهها تن دارو، لوازم پزشکی، مواد غذایی و نیازهای انسانی اهدایی جمهوری اسلامی ایران به مراکز درمانی و بیمارستانهای نوار غزه رسید، که مواد غذایی و نیازهای انسانی در میان فلسطینی ها توزیع شد.

محموله دارویی و لوازم پزشکی اهدایی جمهوری اسلامی، مرهمی است بر درد مظلومان فلسطینی.

"عمر العزایزه" مدیر اداری جمعیت هلال احمر فلسطین امروز (دوشنبه) در گفت وگو با شبکه خبری العالم، گفت: من از طرف ملت محاصره شده فلسطین در نوار غزه از ملت ایران برای این کمکها تشکر و قدردانی می کنیم؛ این کمکها بزرگترین کمکی است که به نوار غزه اهدا شده است زیرا کمبودهای بخش پزشکی در غزه را مرتفع می کند. این کمکها نخستین کمکی نیست که ملت ایران ارسال می کند بلکه در گذشته نیز چنین کمکهایی به غزه از سوی ایرانی ها اهدا شده بود.

"صفاء حور" مسوول انبارها در جمعیت هلال احمر فلسطین نیز در به خبرنگار العالم، گفت: ما به این کمکها نیاز مبرم داشتیم و بخش پزشکی در غزه از نقص شدید دارو و لوازم پزشکی رنج می برد.

کمک های دیگر جمهوری اسلامی از قبیل فرش، پتو و مواد غذایی و همچنین کمک های نقدی پی در پی به دست فلسطینی ها می رسد.

"هشام سالم" رییس جمعیت باقیات الصالحات نیز در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم، اظهار داشت: ما در هنگام جنگ کمک های زیادی از جمهوری اسلامی ایران از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) دریافت کردیم.



ارهم September 23, 2014 08:37 AM

لعنت الله بر شما ایران ستیزان باد مردم ایران در نهایت فقر دارویی قرار گرفته اند و روزانه هزاران ایرانی به همان سبب از بین میروند ، این مادر به خطا ها از جیب مردم ايران ، فلسطین را غنی از هر نوع دارو میکنند تنها آرزوی هر ایرانی این است که قبل از مردن ، آخوند ها را بالای زمین و آسمان رقص کنان ببیند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش September 23, 2014 08:47 AM

میگم ها ، دستتون درد نکنه ! حالا که ملت مظلوم فلسطین از نظر دارو تامین شدند ، یه مقدار دارو به این ملت بدبخت ایران ! هم برسونید ، حالا که میخواهید جمیعت رو زیاد کنید ، به نفع خودتون هم میشه ! ای اجنبی ها ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: