آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 مهر ماه 1393 = 24-09 2014

اوباما: هر ايدئولوژی افراطی را نابود خواهيم کرد

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در دیدار با مقامات پنج کشور عربی اردن،عربستان،قطر،بحرین و امارات که در حملات هوایی به سوریه مشارکت داشتند گفت: ما علاوه بر داعش با هر ایدئولوژی افراطی مقابله و آنرا نابود خواهیم کرد.

اوباما گفت: لازم است در اینجا به این رهبران ،دوستان و متحدانمان در منطقه خوش آمد بگویم.من از همه شما به خاطر مشارکت در عقب راندن افراطی گرایی خشونت بار که در عراق و سوریه به وجود آمده است تشکر می کنم.این تهدیدی است که تمامی منطقه را تهدید می کند.

وی افزود:علاوه بر تشکر از ملک عبد الله من از نخست وزیر العبادی به خاطر رهبری وی تبریک می گویم.من به دوستانمان در عربستان سعودی؛بحرین و قطر هم تبریک می گویم و از هر آنچه که شما انجام داده اید تشکر می کنم و همنطور از امارات عربی متحده هم تشکر می کنم.

اوباما در ادامه گفت:این نشان دهنده این است که ما از گذشته با متحدان و دوستانی تعامل داشته ایم تا امنیت و رفاه در منطقه وجود داشته باشد.آنچه که همه ما شاهد آن بوده ایم این است با ظهور داعش ،جلو پیشرفت گرفته شد و جان بسیاری از افراد تهدید شد.به خاطر تلاش های غیرمنتظره این ائتلاف ما حالا این فرصت را داریم تا این پیام شفاف را بفرستیم که جهان متحد است و تمامی ما متعهدیم تا نه داعش را تضعیف و نابود کنیم بلکه هر نوع ایدئولوژی افراطی گری را که به این خونریزی منجر شده است ،از بین ببریم.

رئیس جمهور آمریکا گفت:ما درباره سوریه متعهد به صلح هستیم تا نا آرامی های این کشور بر همسایگان آن اثر نگذارد.ما متعهدیم که میلیونها نفر بتوانند به خانه هایشان بازگردند تا آنها در صلح و امنیت زندگی کنند.ما متعهدیم که مطمئن باشیم که به درگیریهای فرقه ای که از سه سال پیش به شمار زیادی از مردم این کشور آسیب وارد کرده است ،پایان دهیم.من بار دیگر از همه شما تشکر می کنم.این پایان کار نیست بلکه تلاشهای ما آغاز شده است و معتقدم با این نوع مشارکت ما موفق خواهیم بود.



سام September 24, 2014 06:07 AM

گر چه پرزيدنت اوباما میایست این اقدام را 7 سال قبل شروع مکرد و اما ضرر را از هر کجا بگیری نفع است عقاید در باره آقای اوباما مخصوصا در 2 سال گدشته او را یک رئیس جمهور ضعیف ونا کار آمد برای آمریکا و سیاست جهانی در آورده بود، ، با این اقدام یک شبه و معجز آسا دوباره آمریکای توانمند را در انظار تداعی میبیند و یاد آور جنگ جهانی دوم و نجات اورپا از چنگ داعش آن زمانه به اسم هیتلر میشود امید اینکه آقای اوباما و متحدانش این وصله های زشت افراطی نه تنها داعش بلکه مستبدان مذهبی چون خامنه ای و اسد ها و آل قاعده و طالبان و حزب الله ووو را از روی کره زمین محو نماید آقای اوباما امروز عقیده ام در باره شما بر گشته ، دوباره آمریکا و رئیس جمهورش را دوست دارم

گزارش یا اعتراض به این نظر


satar September 24, 2014 11:05 AM

البته منظور برادر مکتبی اقای اوباما داعش است زبانم لال زبانم لال نه جمهوری مظلوم و اعتدال گرا و مدرن و پیشرفته اسلامی در ایران اسلامی در خاورمیانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟! ! ! ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


alireza September 24, 2014 05:58 PM

دوستانی که بسیار ساده لوحانه فکرمیکنند آن کسانی که از آمریکا متشکر هستند (که مواضع داعشی که نقشه و بودجه ان را سرویسهای اطلاعاتی خودشان تامین میکنند) بمب باران میکند هیچ نمی اندیشید که این بودجه کلان وتسلیحات را چه کسی در اختیار انها قرار میدهد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


masoud September 24, 2014 06:50 PM

آقا ستار جانا سخن از زبان ما میگویی این برادر اوباما میدونه سر مار کجاست ولی خودش را به کوچه آدم خورهای اسلامی حاکم بر ایران زده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: