آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 مهر ماه 1393 = 28-09 2014

اظهارات توهین آمیز آخوند حکومتی علیه کامرون

مسئولان اجازه گستاخی به نخست‌وزیر همجنس‌باز انگلیس را ندهند

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه رابطه با انگلیس یعنی رابطه با شیطان، گفت: به هیچ وجه مسئولان ما نباید اجازه دهند که سفارت انگلیس در ایران دایر شود.

حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: رابطه ما با انگلیس هیچ وقت خوب شدنی نیست، چراکه تمام کودتاها و حرکاتی که برعلیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، پای انگلستان در همه این قضایا بوده است.

وی ادامه داد: در کنار آمریکا و دول غرب، انگلستان همیشه کشوری بوده که منافقانه با ایران برخورد کرده است و زمانی که آقای روحانی با نخست وزیر انگلیس دیدار کرد، من حدس می‌زدم آقای کامرون مطالبی را مطرح کند که برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

فومنی تأکید کرد: دوستی با روباه حیله‌گر پیر یعنی انگلستان به صلاح ایران نیست و به هیچ وجه مسئولان ما نباید اجازه دهند که سفارت انگلیس در ایران دایر شود و باید دستگاه دیپلماسی ما عکس العمل نشان دهد و در مقابل زیاده‌خواهی‌های انگلیسی‌ها بایستند.

وی ادامه داد: انگلیسی‌ها دزدان دریایی بودند که از کشورهای دیگر باج می‌گرفتند و به دلیل اینکه ایران به این کشور دزد صفت باج نداده است، با ایران دشمنی می‌کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: