آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 مهر ماه 1393 = 28-09 2014

هشدار کیسینجر به دولت آمریکا در مورد داعش اتمی

ایسنا: وزیر امور خارجه پیشین آمریکا بار دیگر در اظهاراتی خصمانه گفت: تهدید رژیم ایران برای آمریکا پیچیده‌تر از داعش است.

هنری کیسینجر، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در گفت‌وگو با روزنامه ایندیپندنت ضمن تاکید بر لزوم مقابله با داعش در عراق و سوریه گفت: تهدید رژیم ایران برای آمریکا به مراتب پیچیده‌تر از داعش است.

این مقام پیشین آمریکایی با تکرار اتهامات غرب مبنی بر تلاش تهران برای دستیابی به ظرفیت تولید سلاح‌ هسته‌ای مدعی شد که اگر ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد یا حتی به آن نزدیک شود، این حقیقت به تنهایی توازن قدرت در منطقه را تغییر خواهد داد و مهم نیست که دولت چه اندازه میانه‌رو باشد.

او ادامه داد: این بدان معناست که رژیم ایران در برابر شورای امنیت ایستاده و در مناقشه‌ای از تهدیدات با آمریکا پیروز بوده است.


طرح استخدام فارسی زبانان در وزارت دفاع آمریکا

خبرگزاری فارس: وزارت دفاع آمریکا بر اساس برنامه‌ای جذب متخصصان ویژه قصد دارد تا مهاجرین غیرقانونی فارسی زبان را به استخدام خود درآورد.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع آمریکا قصد دارد تا با تغییر وضعیت اقامتی اسکان مهاجران غیر قانونی، آن‌ها را به جذب خود در آورد.

بر اساس این طرح وزرات دفاع آمریکا خواهان بکارگیری مهاجران فارسی زبان برآمده است. پنتاگون قصد دارد تا از این مهاجران در سمت‌های کلیدی و تخصصی استفاده نماید.

گفتنی است،این برنامه وزارت دفاع آمریکا «MAVNI» نام دارد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: