آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 مهر ماه 1393 = 28-09 2014

حمله سرکرده لباس شخصی ها به دولت روحانی

حسین الله‌کرم از سرکردگان لباس شخصی ها با حمله به حسن روحانی و علی جنتی خواستار برکناری محمدجواد ظریف شده و گفته مجلس در صورت تکرار «اشتباهات» روحانی باید به طرح «عدم کفایت» وی رای بدهد.

به گزارش دیگربان، الله‌کرم که از منتقدان دولت یازدهم محسوب می‌شود در تازه‌ترین سخنرانی خود اعلام کرده حزب‌الله سه دلواپسی «فرهنگی»، «هسته‌ای» و «مقاومت» دارد.

دبیر شورای هماهنگی حزب الله این دلواپسی‌ها را نتیجه عملکرد دولت روحانی دانسته است.

الله‌کرم در توضیح این دلواپسی‌ها ابتدا از حسن روحانی به خاطر دیدار با دیوید کامرون٬ نخست‌وزیر بریتانیا و مواضع دولتش در قبال کشور‌های عراق٬ سوریه و مصر انتقاد کرده است.

وی پرسیده چرا دولت روحانی در برابر حضور «داعش» در عراق سکوت کرد و در فرستادن پیام تبریک به بشار اسد تاخیر داشت و موجب «شادی غربی‌ها» شد؟

الله‌کرم در بخش دیگری از سخنان خود به نقد عملکرد علی جنتی در وزارت ارشاد پرداخته و اضافه کرده وی راه عطاء‌الله مهاجرانی و محمد خاتمی را می‌رود.

وی اظهار کرده مقام‌های دولت یازدهم «منبر» را «استبداد یک‌سویه» می‌دانند و خواستار رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی هم‌چون «فیس‌بوک» هستند.

دبیر شورای هماهنگی حزب الله در سخنان خود از نمایندگان مجلس خواسته محمدجواد ظریف٬ وزیر امور خارجه را استیضاح کنند.

الله‌کرم همچنین به نمایندگان پیشنهاد کرده به حسن روحانی درباره «اشتباه محاسباتی» اخطار بدهند و در صورت تکرار بحث «عدم کفایت» وی را مطرح کنند.

وی درباره تحولات منطقه به خصوص یمن هم گفته «حوثی‌ها» به روح‌الله خمینی و علی خامنه‌ای «وابستگی معنوی» دارند و اگر به طور کامل پیروز شوند٬ عربستان دچار چالش بزرگی خواهد شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: