آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 مهر ماه 1393 = 29-09 2014

در مذاكرات اتمی شيطان خانه كرده است + فیلم

جوان آنلاین (پاسداران): وزير خارجه روسيه در مصاحبه با شبكه بلومبرگ گفت كه طرفين در مذاكرات هسته‌اي تا ۹۵ درصد به توافق رسيده‌اند اما هنوز دوـ سه موضوع دشوار باقي مانده است.

«سرگئي لاوروف» گفت: بر اساس اسنادي كه در جريان مذاكرات تهيه شده، حدود 95 درصد توافقنامه نهايي مورد توافق همه طرفين قرار دارد ولي در 5 درصد باقي مانده شيطان خانه كرده است و دو الي سه مسئله باقي مانده كه بسيار پيچيده شده است. (فیلم زیر)

در همین حال روزنامه «وال‌استریت‌ژورنال» در گزارشی با بیان اینکه رژیم ایران بر مواضع خود پافشاری می‌کند، نوشته است که کنگره باید در برابر امتیازدهی احتمالی دولت اوباما به این رژیم بایستد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی از ماه‌ها قبل با بیان اینکه میان دولت و کنگره آمریکا بر سر مذاکره با رژیم ایران اختلاف وجود دارد، عنوان کرده‌اند که دولت اوباما ممکن است در مذاکرات هسته ای به رژیم ایران امتیاز دهد و کنگره با این امتیازات مخالف است. وال‌استریت‌ژورنال نیز در ادامه این خط خبری، مدعی شده است که ممکن است دولت امتیازاتی خطرناک به رژیم ایران بدهد و به همین جهت کنگره باید برای تحقق چنین وضعیتی، وارد عمل شود.

«وال‌استریت‌ژورنال» در ادامه با متهم کردن رژیم ایران به تلاش برای خریدن وقت از طریق مذاکرات هسته‌ای، مسئله فعالیت‌های موشکی رژیم تهران را نیز از جمله مواردی مطرح کرده است که بر اساس توافق هسته‌ای، باید متوقف شود.




www.youtube.com/watch?v=sf9qnwho2hE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: