آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 مهر ماه 1393 = 29-09 2014

تحویل ماهواره: پرهیز از برخورد قهری

تحویل داوطلبانه ماهواره به سپاه در راستای پرهیز از برخورد قهری!

طرح جمع آوری داوطلبانه گیرنده های ماهواره که از یکماه پیش آغاز شده همچنان به طور مستمر ادامه دارد.

این طرح که به همت سپاه پاسداران در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود در راستای پرهیز از برخورد قهری با دارندگان تجهیزات ماهواره و به منظور مقابله با تبعات منفی آن در خانواده ها به صورت داوطلبانه انجام می پذیرد.

در همین رابطه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان روز گذشته با بیان اینکه تنها در این استان تا کنون دو هزار و ۹۳۸ ماهواره به صورت دواطلبانه به سپاه این استان تحویل شده است گفت، تجربیات بیانگر نامناسب بودن اقدام سلبی برای برخورد با موضوع گیرنده های ماهواره است و در این راستا باید حرمت و شان مردم این استان حفظ شود.

به گفته وی آگاهسازی مردم از تبعات منفی گرایش به سمت شبکه های ماهواره ای، تاثیر آن در هم گسیختگی بنیان خانواده و زیر پا گذاشتن ارزش های دینی و اسلامی موجب گرایش شهروندان به تحویل داوطلبانه آن می‌شود.

وی همچنین خبرداد که ۴۵ نفر از نصابان دیش های ماهواره توسط اطلاعات سپاه همدان نسبت به اثرات مخرب شبکه های ماهواره ای توجیه شدند که این افراد نیز دست از این کار کشیدند.

دیروز حدود سه هزار دستگاه انواع تجهیزات ماهواره ای که بصورت داوطلبانه تحویل شده بود در محل سپاه همدان به نمایش گذاشته شد که عکس های پوریا پاکیزه عکاس ایسنا از همدان در همین رابطه را در زیر می بینید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: