آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 مهر ماه 1393 = 29-09 2014

مگس های سفید قالیباف را به مجلس می برند

عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس٬ از رایزنی فراکسیون متبوعش برای دعوت از قالیباف و همچنین ابتکار خبر داد وگفت: بررسی راهکارهای مقابله با مگس سفید محور اصلی جلسه خواهد بود.

محمدجواد نظری‌مهر با یادآوری دستور کار فراکسیون محیط زیست وتوسعه پایدار مجلس در هفته جاری، گفت: این فراکسیون چهارشنبه هفته جاری برای بررسی مشکلات محیطی از جمله قطع بی‌رویه درختان در محیط شهری به ویژه تهران٬ بحران آب و همچنین مگس سفید تشکیل جلسه خواهد داد.

نماینده مردم بندرگز٬ بندرترکمن٬ گمیشان و کردکوی در مجلس شورای اسلامی٬ از رایزنی فراکسیون محیط زیست مجلس برای دعوت از شهردار تهران و همچنین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: بررسی راهکارهای مقابله با مگس سفید محور اصلی جلسه خواهد بود.

او با تاکید بر ضرورت مقابله هر چه سریع‌تر با مگس سفید٬ گفت: پایداری هوا و نبود ریزش‌های جوی در چند هفته اخیر علت اصلی ماندگاری مگس سفید در سطح تهران است.

این نماینده مجلس نهم٬ با بیان اینکه با تغییر دمای هوا و همچنین وقوع بارش شاهد از بین رفتن مگس سفید خواهیم بود٬ گفت: با این حال با توجه به پایداری هوا این موضوع در فراکسیون محیط زیست مجلس با حضور مسئولان بررسی خواهد شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: