آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 21 مهر ماه 1393 = 13-10 2014

بچه پولدارها و واکنش دختر پولدار حزب اللهی

...والا به خدا تهران بچه هیئتی کم نداره، عشق کربلا کم نداره. چه میدونم؟ فقط میشه گفت خدا سایه حضرت آقا رو از سرمون کم نکنه. دم همه کسایی که حساب ما رو از این بی‌عفتا جدا میدونن گرم.
*****

سایت روز نو: از مدتی قبل، صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اسم «بچه پولدارهای تهرانی» ایجاد شده بود که در آن، تصاویر جوانان ثروتمند در موقعیت‌های مختلفی که ثروتمند بودنشان را نشان می‌داد، منتشر می‌شد. دو رسانه غربی، گزارشی پیرامون این صفحه منتشر کردند و چند روز قبل هم خبر مسدود شدن آن منتشر شد.

فعالیت این صفحه و مسدود شدن آن در رسانه‌های داخلی نیز بازتاب داشت. به عنوان مثال، سایت «پارسینه» مطلبی را با عنوان «بچه‌مایه‌دارهای تهرانی چگونه زندگی می‌کنند؟»، منتشر کرد که این مطلب، واکنش‌هایی را در پی داشت. این سایت، کامنتی را که زیر مطلبش از طرف یک «دختر پولدار تهرانی» نوشته شده، بازانتشار داده است که در پی می‌آید:

«سلام دوستای خوبم. وقتی این مطلب رو خوندم لازم دونستم حتما حتما یه موضوعی رو باهاتون در میون بذارم. من خودم سمت اقدسیه زندگی می‌کنم ولی هم چادری هستم هم تمام تلاشمو می‌کنم که حجب و حیام رو حفظ کنم. بچه‌ها باور کنید این جور زندگی کردن ربطی به بالاشهر و پایین‌شهر نداره و فقط مربوط به لقمه حلال یا حروم خوردنه.

اینا که سگ نجس رو تو خونه‌شون دارن و از هیچ بی‌عفتی‌ای کم نمیذارن فقط باید به لقمه‌شون شک کرد. پسرخالم 31 سالشه و کلا یا آمریکا زندگی کرده یا دوبی. هر 2 جا هم اینقدر خرمایه هست که بهترین‌ها رو میتونه داشته باشه اما خدا میدونه که به قدر نیازش زندگی درست کرده باقیشم هر ماه واسه کار خیر میده. سری پیش که اومد ایران رفت مشهد پابوس آقا. وقتی اومد تهران رفتیم دیدنش، حرف همین چیزا شد، یه حرفی زد که آویزه گوشم شد. گفت اگر آدم روزی‌ای که در میاره حلال باشه نمیتونه مرفه بی‌درد بشه (فطرت و خاصیت روزی حلال اینه). آدم وقتی روزی و نون حلال در میاره ناخودآگاه خودشو از باقی آدما جدا نمیبینه و نمیتونه فخرفروشی کنه.

بچه‌ها به نظرم وقتی حلال و حرومت قاطی شد عفت از زن و غیرت از مرد اولین چیزی هست که میره. خدا سایه بابامو نگه داره. من که مطمئنم بابام نون حلال در میاره و خدا رو شاهد میگیرم که فقط با مداحیای عاشورا و کربلا دلم قرار میگیره. با تمام وجودم عفت و پاکیمو نگه داشتم، تو منطقه‌ای هم زندگی می‌کنم که مرفه بی‌درد کم نداره. دستمم به خیر میره. اینا رو گفتم نه برای اینکه از خودم تعریف کرده باشم چون ردی ازم نیست که کسی بفهمه من کی هستم. فقط گفتم که بدونید مخصوصا نازنین‌هایی که تو شهرستان‌های قشنگ و خوش آب و هوا و زیبای ایران عزیزم زندگی می‌کنید، والا به خدا دخترای تهران همشون بی‌عفت نیستن، بی‌حجاب نیستن، بی‌حیا نیستن. بچه های پاک و خانم و پسرای با غیرت و نماز‌خون کم نداریم ولی این دخترپسرای بی‌حیا اسم ما رو هم بد کردن.

والا به خدا تهران بچه هیئتی کم نداره، عشق کربلا کم نداره. چه میدونم؟ فقط میشه گفت خدا سایه حضرت آقا رو از سرمون کم نکنه و یوسف زهرا (عج) رو زودتر برسونه. دم همه کسایی که حساب ما بچه تهرونیا رو از این بی‌عفتا و بی‌غیرتا جدا میدونن گرم.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: