آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 25 مهر ماه 1393 = 17-10 2014

بخشی از استان ایلام 1400 بار لرزید

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در دو روز گذشته 50 پس‌لرزه در شهر مورموری داشته‌ایم که این آمار در 6 ماه گذشته بیش از 1400 پس‌لرزه بوده است.

فارس: مرتضی اکبر‌پور درباره زلزله 5.6 ریشتری که در عمق 10 کیلومتری در فاصله 20 کیلومتری شهر مورموری از توابع استان ایلام رخ داد، اظهار داشت: هم اکنون تیمی متشکل از نماینده ریاست جمهوری، قائم مقام سازمان هلال احمر، نماینده بنیاد مسکن و شهرسازی و سازمان مدیریت بحران کشور به منطقه مورموری برای بررسی میزان خسارات اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار ارائه شده تا کنون تلفات جانی نداشته‌ایم و تنها 14 نفر مجروح شده بودند که به صورت سرپایی درمان شدند.

اکبرپور افزود: بیش از 2500 تخته چادر امدادی در روستاها و شهر مورموری در بین مردم توزیع شده است و در حال حاضر مشکلی در خصوص اسکان اضطراری نداریم.

وی با اشاره به اینکه آب، برق و گاز در منطقه وصل شده است گفت: مشکل اصلی مردم شهر مورموری تعداد زیاد پس‌لرزه‌ها است که از زندگی روزمره آنها را غافل کرده است.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور بیان داشت: در دو روز گذشته 50 پس‌لرزه در شهر مورموری داشته‌ایم که این آمار در 6 ماه گذشته بیش از 1400 پس‌لرزه این شهرستان را لرزانده است.

اکبرپور خاطر نشان کرد:‌ پژوهشکده بین‌المللی زلزله برای بررسی علل پس‌لرزه‌ها در این منطقه حضور دارند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: