آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 25 مهر ماه 1393 = 17-10 2014

حمله شدید به روحانیون مخالف ولایت فقیه

آخوند احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد گفته در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شده که اگر «مدافع اسلام» نباشیم ناگزیر در صف «دشمنان» خواهیم بود و روحانیونی که فقط به منبر رفتن اکتفا می‌کنند «انگل» روحانیت هستند.

به گزارش دیگربان، آخوند علم‌الهدی این مطلب را در همایش «تبلیغ و جمعیت» بیان کرده و افزوده امروز اسلام در شرایطی قرار دارد که فرد باید مقابل «دشمنان خدا» بایستد و در غیر این صورت در صف مقابل خواهد بود.

وی خطاب به مومنان نیز گفته از «موج‌ها»، «جوسازی‌ها» و «عملیات روانی» هراس نداشته باشند و به رسالت خود ادامه دهند.

امام جمعه مشهد همچنین درباره آن‌دسته از روحانیونی که معتقدند «انقلاب» و «نظام» به آنها ربطی ندارد گفته آنها «مزدور بیگانه» هستند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرده آن دسته از روحانیونی که تنها به منبر رفتن اکتفا می‌کنند و نمی‌خواهند با جریان‌های «کاذب» مبارزه کنند «انگل» در جریان روحانیت هستند.

علم‌الهدی نامی از این روحانیون نبرده٬ اما به نظر می‌رسد منظور وی آن‌دسته از روحانیون و طلبه‌هایی است که معتقد به پایان حضور دین در سیاست و قدرت هستند.

این جریان که پس از وقایع سال ۱۳۸۸ در حوزه علمیه قم قدرتمند‌تر از گذشته شده، موجب نگرانی ولی فقیه و گروهی از روحانیون بلند‌پایه در جمهوری اسلامی شده است.



هلو October 17, 2014 10:15 PM

اسلام قلابی در ایران دارد مثل یک میوه کرم زده از داخل میگندد۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: