آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 26 مهر ماه 1393 = 18-10 2014

مراسم عید غدیر به اغتشاش کشیده شد+عکس

جام جم آنلاین: مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت استان فارس، به خاطر قهر مجری اصلی، به بر هم ریختن سالن توسط حاضران کشیده شد.

در هفته ای که گذشت مراسم جشن عید غدیر در شهر حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت فارس به اغتشاش کشیده شد.

این مراسم که سه شنبه با بلیط فروشی و استقبال گسترده مردم در سالن ورزشی ۲۲ بهمن حاجی آباد برگزار شد به علت تناقض محتوای برنامه با بیلبوردهای تبلیغاتی به اغتشاش کشیده شد.

در بیلبورد های تبلیغاتی این مراسم که در سطح شهر نصب شده بود ذکر شده بود که برنامه با حضور نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش برگزار خواهد شد اما اتفاقاتی افتاد که علیرغم حضور این بازیگر در سالن وی به روی سن نرفت.

گفته می شود در ابتدای مراسم یکی از مسئولان زرین دشت سخنرانی داشت که در پایان سخنان خود اعلام می دارد که خانم نرگس محمدی امشب با چادر و حجاب برتر به روی صحنه خواهند آمد. پس از اطلاع یافتن نرگس محمدی از این سخنان وی ابراز می دارد که حجاب وی کامل است و به هیچ وجه با چادر به روی سن نخواهد رفت. اصرار بیش از حد برگزار کنندگان نیز تاثیری در تصمیم وی نمی گذارد و این مساله باعث قهر این بازیگر از سالن می شود.

جمعیت زیاد حاضر در سالن که با وعده حضور نرگس محمدی بلیط تهیه کرده بودند وقتی که متوجه می شوند قرار نیست وی به روی سن بیاید شروع به اعتراض می کنند که در این بین اعتراضات به اغتشاش ، زد و خورد و آسیب رساندن به وسایل سالن می شود. (انصاف نیوز)

**************************************************



سام October 18, 2014 10:50 AM

با درود: پس بنابر این می توان گفت که مبارزات زنان ایران در برابر داعش (جمهوری اسلامی) به جایی رسیده که دیگر حکام اهریمنی توان رودررویی با زنان مبارز را از دست داده اند تا جایی که سرایت روح مبارزه طلبی از زنان مبارزمیهن در برابر طراحی حجاب اجباری به درون حاکمیت در بین زنان شاغل دولتی و غیره نشان از شکست کامل این طرح توسط حکام فاسد در ایران را دارد پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: