آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 26 مهر ماه 1393 = 18-10 2014

فرهنگ کار به دلیل مدرک‌گرایی منسوخ شد

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران گفت: به دلیل مدرک‌گرایی فرهنگ کار در جامعه منسوخ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌بابایی کارنامی صبح امروز در دیدار بازنشستگان استان مازندران با نماینده ولی فقیه در استان با تبریک ایام بازنشستگی استان مازندران اظهار داشت: بازنشستگان زحمت‌کشان دیروز بودند و در کنار کار در جبهه‌ها نیز حضور پررنگ داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان استان مازندران مشکلات زیادی را پشت‌سر گذاشتند و در حوزه کار و تولید نقش برجسته‌ای داشتند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه فرهنگ کار در جامعه به دلیل مدرک‌گرایی منسوخ شده است، بیان داشت: اشتیاق بازنشستگان به کار برای حمایت از تولید است.

این مسئول با اشاره به وجود 120 هزار بازنشسته تامین اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بازنشستگان همسان‌سازی حقوق این افراد است که باید در برنامه کاری قرار گیرد که به دلیل افزایش هزینه زندگی بسیاری از بازنشستگان دچار مشکل هستند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد ساختمان ویژه بازنشستگان در استان خواستار همکاری فرمانداری‌های مازندران برای ایجاد کانون بازنشستگان استان مازندران شد و گفت: این اقدام در شهر ساری انجام شده است.

بابایی در ادامه به اقدامات انجام شده برای بازنشستگان استان اشاره کرد و ابراز داشت: اقداماتی برای ساخت وساز در برنامه کاری از حوزه بانک رفاه در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: جامعه کارگری همیشه با افتخار در کنار انقلاب اسلامی است و در همه عرصه‌ها برای سربلندی نظام اسلامی پای کار است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: