آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 26 مهر ماه 1393 = 18-10 2014

نسرین ستوده را از وکالت محروم کردند

با استناد به این حکم از این به بعد تمام وکلا مانند آقایان سلطانی, سیف زاده, اسماعیل زاده, وکلای دراویش گنابادی و دهها وکیل دیگر که محکومیت های سیاسی دارند، پس از آزادی از زندان امکان ادامه کار وکالت را از دست خواهند داد.

شعبه دوم دادگاه انتظامی وکلا، نسرین ستوده،‌ وکیل دادگستری، را برای سه سال از وکالت محروم کرده است. رضا خندان، ‌همسرنسرین ستوده، ‌در صفحه فیس بوک خود خبر داد که جلسه این دادگاه ،براساس درخواست دادسرای اوین برای محرومیت نسرین ستوده از وکالت تشکیل شده است.

همسرنسرین ستوده در در صفحه فیس بوک خود نوشت: ننگین ترین رای تاریخ 100 ساله ی کانون های وکلای کشور توسط شعبه دوم دادگاه انتظامی وکلا به ریاست آقای ماجد وثوقی (وکیل پایه یک دادگستری) و دو تن از دادیاران این شعبه که آنان نیز وکیل دادگستری هستند, در خصوص رسیدگی به درخواست دادسرای اوین مبنی بر محرومیت نسرین از وکالت, امروز شنبه 26 مهر ماه 93 ابلاغ و در آن با درخواست این دادسرا مبنی بر محرومیت نسرین از وکالت به مدت 3 سال به طرز حیرت انگیزی موافقت شده است.

پیش تر آقای ماجد وثوقی (رییس شعبه صادر کننده ی این حکم) برای بدنام نشدن خود در رابطه با صدور احتمالی چنین حکمی که ظاهرا قبل از محاکمه تصمیم خود را برای محرومیت گرفته بود, به نسرین گفته بود که بهتر است شما خودتان پروانه تان را تحویل بدهید و کار وکالت را فعلا ترک کنید چرا که ما تحت فشار هستیم.





هلو October 18, 2014 11:23 PM

در حال حاضراین رژیم بطور کلی تحت فشار قدرت زنان در ایران است۰هروقت که ازفرترس دچاررعش میشود به زن و حقوق اوحمله میکند۰ حمله های خیابانی، اسید پاشی، ایجاد رعب، خانه نشین کردن زنان پر قدرت امثال خانم ستوده نشانه های ضعف شدید در مواقع اضطراری هستند۰ شجاعتی که زنها و دختران ایرانی هر روز از خود نشان میدهند باعث نگرانی شدید رژیم شده است۰در آوردن روسری وعکس بدون سانسور گرفتن، فیلم ازرقص درجوار پسر ها باز هم بدون سانسور گرفتن، موفقیت آنها در تمام علوم پا به پای مردان حتی گاهی با پیشرفت بیشتر و تندتر پشت رژیم را به لرزه درآورده است۰ من فکر میکنم ایران اولین کشور خاور میانه با یک رییس جمهور زن خواهد شد۰ ببینید چطور اکثر مردهای ایران پشت ته ریششان قایم میشوند ولی زنهای ایرانی هر چه بیشتر موهای خود را از زیر لچکها بیرون میریزند، دیگر از این واضحتر؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: