آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 28 مهر ماه 1393 = 20-10 2014

جزئیات حادثه مرگبار در پالایشگاه بوشهر

در حادثه روز گذشته شرکت پالایش گاز فجر جم یک کارگر جان باخت و دو تن دیگر مصدوم شدند. کارگری که جان باخت، فاقد کمربند ایمنی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روز گذشته سانحه ای در شرکت پالایش گاز فجر جم رخ داد که موجب مرگ یکی از کارگران شد و دو تن دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.

این حادثه زمانی رخ داد که کارگران شرکت پیمانکاری در حال اجرای تعمیرات پالایشگاه بودند که ناگهان ترکیدگی لوله گاز و انتشار گاز در فضا، منجر به سقوط و مسمویت کارگران در حال فعایت می‌شود که یک نفر از آنان ضربه مغزی شده و سریعا به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل می شود که متاسفانه تلاش پزشکان بی نتیجه می‌ماند و فرد مصدوم که " عبدالله استادی " نام دارد، از شدت جراحات جان خود را از دست می‎‌دهد.

همچنین دو مصدوم دیگر این حادثه که از اهالی انارستان بخش ریز هستند، به بیمارستان توحید جم منتقل شده که وضعیت عمومی آنان مناسب گزارش شده است.

نادری فرماندار جم درباره این خبر گفت: با وجود بیمارستان توحید مربوط به شرکت نفت در شهرستان جم اما برخی از بخش های تخصصی در آن فعال نیست.

همچنین روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم طی خبری صبح امروز اعلام کرد: این حادثه ناگوار روز شنبه (26 مهرماه)و زمانی رخ داد که گروهی از نیروهای فنی پالایشگاه مشغول رفع نشتی یکی از اتصالات گاز پالایشگاه جهت در سرویس قرار گرفتن و بهره برداری واحد بودند و این عملیات مراحل نهایی خود را طی می‌كرد.

شایان ذکر است، مرحوم عبدالله استادی 35 ساله و ساكن شهر انارستان از شهرهای همجوار پالایشگاه بوده ودارای 10 سال سابقه كار در شركت پالایش گازفجرجم و دارای دو فرزند است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: