آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 28 مهر ماه 1393 = 20-10 2014

کشف جسد مردی عریان در پشت بام مسجد

چندی پیش خبرهایی از کشف جسدی در میدان مطهری سمنان، شایعات زیادی را به وجود آورد، شایعاتی که روز به روز بیشتر می‌شد و زبان به زبان می‌چرخید که جسد مردی عریان با سری خونین توسط یکی از همشهریان در پشت بام مسجدی در سمنان به چشم خورده است.

یکی از روزنامه‌های محلی استان در صفحه حوادث خود نوشته بود: "هفته گذشته در مسجد امام حسین‌(ع) سمنان واقع در میدان مطهری جسد مردی حدوداً 40 ساله کشف شد، جسد متوفی جهت تشخیص علت فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات قضایی و پلیسی در این زمینه ادامه دارد".

یک مقام مسئول در اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان امروز در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه سمنان، با تأیید این خبر، گفت: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی و تحقیقات در خصوص هویت فرد فوت شده، مشخص شد جسد پیدا شده مردی 35 ساله به نام مجید رستمیان است.

وی با اشاره به اینکه علت اصلی مرگ هنوز مشخص نشده است، گفت: علت مرگ توسط پزشکی قانونی سمنان در حال بررسی است و در حال انجام آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه جسد بر روی سقف مسجد امام حسین(ع) میدان مطهری سمنان کشف شده است، گفت: علت مرگ هنوز مشخص نشده است و معلوم نیست فرد اقدام به خودکشی کرده است ‌یا به قتل رسیده است، تحقیقات توسط مراجع قضایی و انتظامی در حال انجام است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: