آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 29 مهر ماه 1393 = 21-10 2014

ببینید آقای اوباما به چه روزی افتاده!

رئيس‌جمهور آمريكا نتوانست در كمپين انتخابات دموكرات‌ها در مريلند سخنراني كند چراكه مردم فوراً محل را ترك كردند و اين نشانه‌اي ديگر از كاهش ميزان محبوبيت وي محسوب مي‌شود.

به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري نووستي، باراك اوباما، رئيس‌جمهور آمريكا روز يك‌شنبه در مريلند، قلب دموكرات‌ها حضور داشت تا حمايت راي‌دهندگان عادي را از نامزد دموكراتشان براي پست فرمانداري جلب كند.

اوباما در حالي كه تعداد حاضرين مدام كمتر و كمتر مي‌شد، گفت: شما بايد رأي دهيد. هيچ بهانه‌اي وجود ندارد. آينده به ما بستگي دارد.

حضور اوباما در يك كمپين انتخاباتي بسيار نادر بود و اكثر نامزدهاي حزب دموكرات از به اشتراك گذاشتن اين جايگاه سخنراني با رهبري كه ميزان حمايت از وي به پايين‌ترين حد خود رسيده، امتناع مي‌كنند.


شکست دموکرات ها و شغل بعدی آقای اوباما

حمایت آمریکایی‌ها از جمهوری‌خواهان در انتخابات کنگره افزایش یافت در حالیکه دو هفته تا انتخابات میاندوره‌ای کنگره آمریکا زمان باقی مانده است، جدیدترین نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که بیشتر مردم آمریکا خواستار پیروزی جمهوری‌خواهان در این انتخابات هستند.

این در حالیست که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به زندگی پس از ریاست جمهوری اش می اندیشد و گفته دلش برای کلاس درس تنگ شده است

وی در گفتگو با مجله نیویورکر گفته است که وقتی در رشته حقوق فارغ التحصیل شد به فکر کار قضاوت نبود و خلق و خوی او به قضاوت نمی خورد.

اوباما البته گفت که رشته حقوق را دوست دارد و دلش می خواهد که تدریس کند. او گفت که دلش برای کلاس درس تنگ شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: