آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 29 مهر ماه 1393 = 21-10 2014

اسیدپاشی؛ واکنش هراس آلود به تجمع اعتراضی

بهارنیوز: سايت زندگی سالم كه خبرهاي استان اصفهان را پوشش مي دهد در گزارشي نوشت: شبکه های اجتماعی مجازی، فراخوانی را انتشار داده اند که در آن از تجمع مردم اصفهان در اعتراض به اسیدپاشی‌های اخیر و همبستگی با افراد قربانی و خانواده آنها خبر داده اند.

گفته می شود مردم اصفهان در اعتراض به اسیدپاشی به صورت ۶ دختر در این شهر، در برابر ساختمان دادگستری تجمع خواهند کرد. بنا به گزارش های رسیده به سایت زندگی سالم، در اعتراض به این جنایات تکان دهنده، 6 دختر قربانی اسیدپاشی در اصفهان و عده ای از خانواده های قربانیان و مردم اصفهان تجمع اعتراضی را در مقابل دادگستری این شهر برای روز چهارشنبه سی ام مهرماه برگزار خواهند کرد.

در همین رابطه، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: تجمع روز چهارشنبه مردم اصفهان در مقابل ساختمان دادگستری استان در اعتراض به ماجرای اسیدپاشی های اخیر در این شهر، نه تنها کمکی به حل این مسئله نمی کند بلکه با سیاسی کردن موضوع، به نتیجه رساندن این پرونده را با مشکل مواجه می سازد.



حقیقتگو October 21, 2014 02:37 PM

این واقعا" بی انصافیه اونم کشور نمونه در دین اسلام ناب محمدی ! اسید پاشان داعش شیعه و یا گلاب پاشان اسلام ناب محمدی فقط زورتون به خانمها های بی حجاب و بد حجاب رسیده ولی به میلیون ها مرد بی حجاب که در حقیقت اونها هم سی و چند ساله که واقعا" لیاقت حجاب اسلامی بر تن داشتند ودارند گلاب اسلام محمدی "اسید " رو بهشون نمی پاشید ؟ مگه اسلام ناب محمدی بهترین دین شناخته شده در برابری و برادری و خواهری در کل کره زمین نیست ؟ یالله عدالت اسلام رو بر مردان بی حجاب بطور مساوی با زنان اجرا بفرمائید! البته برای گلاب اسلام "اسید" پاشی تون هم چند تا دبه روغن و چند کیسه برنج هندی و یک موتور سیکلت از رهبر داعش شیعه دریافت خواهید کرد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: