آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 مهر ماه 1393 = 22-10 2014

درگیری جنجالی فوتبالیست معروف با یک داعشی

خبر ورزشی: چند شب پیش مردمی که حوالی تجریش در حال گذر از خیابان بودند، اتفاقی را به چشم دیدند که زیاد جالب نبود.

يكي از ستاره‌هاي سرشناس فوتبال ايران با شلوارك از اتومبيل شخصي خود پياده شد و براي برداشتن پول نقد سراغ عابربانك رفت. در حالي كه حضور اين ستاره به شدت جلب توجه مي‌كرد و مردم در حال خوش‌وبش با او بودند و يا او را با دست به يكديگر نشان مي‌دادند، يك بانوي ميانسال كه در حال عبور از خيابان بود، به اين ستاره نزديك شد و خيلي محترمانه به او گفت: «شما ستاره محبوب اين فوتبال و الگوي جوانان ما هستي... كاش با شلوارك به خيابان نيايي.»

گفتنی است هنوز حرف‌هاي اين خانم تمام نشده بود كه ستاره فوتبال از كوره دررفت و گفت: «به شما چه ربطي داره خانم. من هر جور دلم بخواد لباس مي‌پوشم، شما هم توي كار مردم دخالت نكن!» اين شهروند هم سرش را تكان داد و رفت و اغلب مردمي كه ناظر صحنه بودند به حال اين ستاره تأسف خوردند. البته چند نفري از طرفدارانش هم در دفاع از او گفتند بنده خدا تازه از اتومبيل شخصي‌اش پياده شد و با شلوارك كه در خيابان قدم نمي‌زد اما حرف جالب را يكي ديگر از شهروندان زد؛ «اين آقا شايد محبوب باشد اما مردمدار نيست. محبوبيتش هم دوام نمي‌آورد.»



nasle sookhteh October 22, 2014 12:21 PM

خب به نظر من اون خانوم میان سال خیلی اشتباه کردن من نمی دونم ما ایرانی ها تا کی باید به نحوه پوشش دیگران توجه کنیم؟ ما ایرانی ها تا کی باید نظرمون رو به دیگران تحمیل کنیم؟ در مقابل جواب اون ستاره فوتبال هم بد نبوده اون خانوم باید توبه کنه و از دفعه بعد از این کارا نکنه خجالت آوره تا وقتی نظرات دیکتاتوری در این کشور حاکم باشه ما به جایی نخواهیم رسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Desbil October 22, 2014 09:34 PM

ستاره فوتبال ! ! ! زرششك،يك مشت آشغال كه فقط أداى فوتباليست بودن را در ميآورند ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: