آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 30 مهر ماه 1393 = 22-10 2014

احساس خطر باند ولایت از تحولات پیش رو

احمد جنتی٬ دبیر شورای نگهبان خواستار شد: با تهدیدکنندگان آتی نظام برخورد شود

دیگربان: احمد جنتی دبیر شورای نگهبان گفته افرادی که در «صراط» روح‌الله خمینی نبودند در حال حاضر «امیدوار» شده‌اند و باید با آنها به خاطر تهدیدی که در آینده برای نظام خواهند داشت٬ برخورد شود.

آقای جنتی از امیدوار شدن این افراد برای «اشغال» مسئولیت‌ها اظهار «تاسف» کرده و افزوده آنها پیش‌تر جرات نداشتند سر بلند کنند٬ اما در حال حاضر می‌خواهند با منافع ملی «بازی» کنند.

وی این افراد را جزء خط «اسلام آمریکایی» معرفی کرده که باید «تهدید‌های» آنها علیه نظام «جدی» گرفته شده و با آنها برخورد شود.

به گفته جنتی این افراد اگر بر سر کار بیایند نیروهای «مخلص»، «صادق» و «مومن» را «منزوی» کرده و در خدمت مردم نخواهند بود.

اشاره و کنایه غیرمستقیم احمد جنتی از این سخنان شماری از نیروهای نزدیک به رفسنجانی هستند که در حال حاضر در دولت یازدهم مسئولیت دارند.

جنتی به همراه گروه دیگری از روحانیون نزدیک به علی خامنه‌ای به شدت از برنامه‌ و قصد آنها برای تغییر ترکیب مجلس خبرگان رهبری نگران است.



الله یار دزدان است October 22, 2014 03:21 PM

جنتی آخوند کثیف بازی اسلام تمام شد اسلام خود ش را کثیف کرد ماله
تو و همه بچه بازهای مسلمان و ان خمینی در لجن خوابیده و به زودی شیطان
تو کثافات را به بالین خود میبرد همانند خمینی و خلخالی شما در باز سازی این لکه ننگ اسلام کار ساز نیستید سوره التوبه آیه 29

قَاتِلُواْ الَّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَلاَ بِالْيَوْمِ الآخِرِ وَلاَ يُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَلاَ يَدِينُونَ دِينَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْكِتَابَ حَتَّى يُعْطُواْ الْجِزْيَةَ عَن يَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ

کسانی را از اهل کتاب که به خدا و روز قیامت ایمان نمی آورند و چیزهایی را که خدا و پیامبرش حرام کرده است بر خود حرام نمیکنند و دین حق را نمیپذیرند بکشید، تا آنگاه که به دست خود در عین مذلت جزیه بدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: