آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 1 آبان ماه 1393 = 23-10 2014

فاجعه ای به نام سرعت اینترنت در ایران

خدا نکند که باران ببارد! هر زمان که در تهران بوی باران به مشامم می رسد به خودم اطمینان می دهم که تا 10 روز آینده باید منتظر نوسان و بی ثبات سرعتی اینترنت باشم. این رزوها که به لطف خدا در کشور بارش رحمت الهی زیاد شده، هر قطره ای که می بارد، ده ساعت اینرتنت دچار نوسان می شود.

به گزارش روز نو، آنچنان در چندین هفته ی گذشته سرعت اینترنت پایین آمده است که بارها در تماس با ارائه دهنده ی سرویس تا مرز درگیری لفظی پیش رفته ام.

وزرات ارتباطات که خیلی جالب عمل می کند، دائما می گوید سرعت افزایش یافته، پهنای باند توسعه داده شده است. البته شاید فقط اینترنت اختصاصی اتاق اقای وزیر به چنین ویژگی هایی مجهز است، ما و اطرافینمان که تا به حال چنین مواردی را احساس نکرده ایم.

در هر صورت، از مسئولین مربوطه استدعا دارم که فکری به حال این اینرتنت لاک پشتی مردم بکنند که تنها با یک بارش باران نیم ساعته تا ده روز باید قید اینرتنت بدون قطع وصل و سریع را بزنیم.



sina October 23, 2014 10:26 AM

این دروغه بزرگه سرعت اینترنت چه کاری به باران داره البته اینترنت تو ایران گرونه و بالاترین سرعتی که هست تا ۱۰ مگابایته که قبلا تا ۱۲۸ کیلوبایت بوده پس الان دارن سرعت بیشتری ارائه میدن البته اینقدر گرونه که ارائه ندن بهتره ولی خرابیه اینترنت به بارون ربطی نداره

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس October 23, 2014 06:48 PM

جناب سینا سخت در اشتباه هستی چون اینترنت برای شما بسیجی ها و آقازاده های آخوندی ۱۰ مگابایتی هست نه برای مردمی که رابطه ایی با این آخوندا ندارند شما حکومتی ها فکر می کنید که در ایران همه چیز خوب پیش میرود و همه چیز مهیا هست ولی سخت در اشتباه هستی و مشکل شما این است که هرگز مجبور نبودید که برای یک لقمه نان زحمت بکشی و رهبر شما هم که هرگز در عمرش مجبور نبوده در سف نانوایی یا سفهای مختلف بایسته هم درد مردم را نمی فهمد و می گوید که خوب مردم دوام بیاورند و سختی بکشند چون من دوست می دارم که با همه دنیا بجنگم

گزارش یا اعتراض به این نظر


مینا October 24, 2014 09:41 AM

"سینا" ی گرامی با نظرت 100% موافقم درود بر تو
مرگ بر حکومت آخوندی و ننگ و لعنت بر کارگزاران کلّاش اش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: