آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 آبان ماه 1393 = 24-10 2014

حمله یک داعشی با تبر به پلیس در نیویورک

حمله فردی با تبر به تعدادی از نیروهای پلیس نیویورک منجر به زخمی شدن دو افسر پلیس شد. به گزارش تسنیم به نقل از تلگراف، سخنگوی پلیس نیویورک اعلام کرد این افسران درحال گشت‌زنی بودند که یک عکاس از آنها درخواست کرد تا در خیابان کوئینز از آنها عکس بگیرد. در این هنگام ناگهان فردی ناشناس با در دست داشتن یک تبر به آنها حمله کرد که در این حمله یک افسر پلیس از ناحیه بازو و نفر دوم از ناحیه سر زخمی شدند. منابع پلیس حال مجروح دوم را وخیم گزارش کرده‌اند. دو افسر پلیس دیگر که در صحنه حاضر بودند با مشاهده این وضعیت به سوی فرد مهاجم تیراندازی کرده و وی را از پای درآوردند. هویت این فرد که تقریبا 32 سال سن دارد هنوز مشخص نشده است. از نیت این فرد مهاجم برای حمله نیز خبری منتشر نشده ولی به گفته سخنگوی پلیس این مرد قصد سفر به سوریه را داشته است.





www.youtube.com/watch?v=yZs2St_B9JM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مریم October 24, 2014 06:00 PM

این نتیجه سه سال سکوت در برابر جنایات سوریه است سکوت در برابرکشته شدن زنو کودک بیگناه در سوریه با بمبهای شیمیائی و بشکه ای! البته که تاوان بسیار بسیار بسیار ناچیزی است اما همین مقدار هم برای یانکی های جون دوست کافی است که بفهمند باید پدر جد داعش را که همین آخوندها هستند کله پا کند وگرنه نمیتواند از این حملات تروریستی خلاص شود البته راه دیگری هم هست: باج دادن به آخوندها و حاج قاسم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: