آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 3 آبان ماه 1393 = 25-10 2014

آخوند فرزندکش در حال جان کندن

عکس: آخوند حسنی در نماز عاشورا با کلت

خبرگزاری تسنیم، آیت الله شیخ غلامرضا حسنی، مجاهد نستوه آذربایجان و امام جمعه سابق ارومیه در بیمارستان بستری شد.

آیت الله حسنی متولد سال 1306 بوده و چند وقتی است به علت کهولت سن از بیماری رنج می‌برد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه روز جمعه از بستری شدن آیت الله حسنی یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در بیمارستان خبر داد.

وی که این خبر را از تریبون نماز جمعه ارومیه اعلام کرد از مومنین خواست برای بهبودی حال مجاهد نستوه انقلاب اسلامی و میراث زنده آذربایجان دعا کنند.


آخوندی که فرزند خود را به کشتن داد

گفتنی است این آخوند فرزندکش در اوایل انقلاب مخفیگاه پسر بزرگ خود به نام رشید را به کمیته های انقلاب لو داد. رشید در آن هنگام از اعضای سازمان فدائیان خلق بود و در تهران به طور مخفیانه زندگی می کرد.

گزارش بی بی سی در این باره: آنگونه که آیت الله حسنی در خاطراتش گفته "جایش را شناسایى کردیم. در کمیته انقلاب تهران با آیت ‌الله مهدوى کنى تماس گرفتم و گفتم: یک موردى هست، چند نفر مسلح بفرستد. نگفتم پسرم است ... گفتم اگر مقاومت یا فرار کرد، بزنید، نگزارید فرار کند و اگر هم تسلیم شد، دستگیر کنید و به کمیته تحویل بدهید. آنها رفتند و او را دستگیر کردند."

امام جمعه شهرستان ارومیه در ادامه افزوده: "رشید را بعد براى بازجویى و محاکمه به تبریز انتقال دادند. او چون محل فعالیت‌ هایش آذربایجان بود در این شهر محاکمه و به اعدام محکوم شد و بلافاصله حکم اجرا گردید."

آیت الله حسنی بعدها نیز از این اقدام خود دفاع کرد: "وقتى خبر اعدام رشید را شنیدم، چون به وظیفه خود عمل کرده بودم هیچ ناراحت نشدم. من در مورد انقلاب با هیچ شخصى ولو پسرم باشد، شوخى ندارم و با هیچ احدى در این مورد عقد اخوتى هم نبستم. هنوز هم اگر یکى از فرزندانم بر ضد انقلاب و رهبرى خداى ناکرده فعالیت کند، همان کارى را خواهم کرد که با رشید کردم."



korosh021 October 25, 2014 10:13 AM

برن به درک تمام این مفت خورها و انگلها

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem October 25, 2014 12:32 PM

به امید روزی که خار ها در ایران خشک شوند و ایران بار دیگر گلباران شود این شخص خاری در چشم مردم بود و بس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush October 25, 2014 02:03 PM

دینی که کثافتهایی همانند این کفتار و خمینی و خامنه‌ای اسید پاش را تربیت می‌کند جایی در قرن ۲۱ ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem October 25, 2014 05:17 PM

امامان جمعه همیشه با سلاح پشت تریبون قرار میگیرند و این جز تروج خشونت چیزه دیگری نیست بعد ما تعجب میکنیم که چرا اسید بر روی مردم میریزند این اعمال زشت را این انسانهای عقب مانده )آخوندها ) باعس میشوند سرنگون بعد حکومت کثیف آخوندی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Zari October 26, 2014 10:42 AM

اکثر آخوند های بر سر قدرت اين اراذل و اوباش دولتی يا فرزند شونو کشتن و يا باعث خودکشی آنها شدند حتی محسن رضائی حسن روحانی رژيم آدم کش هاست آنوقت ميخواهيم که ريحانه رجبی را نکشند؟! و مردم هم منتظر هستند که معحزه ای به وقوع بپيوندد! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: