آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 3 آبان ماه 1393 = 25-10 2014

اسیدپاشی؛ تجمع اعتراضی در چند شهر ایران+فیلم

فیلم زیر: اسید پاشی جنایت، ای هموطن حمایت - تهران. 3 آبان

خبرگزاری هرانا – تجمع امروز مقابل وزارت کشور در تهران با خشونت پلیس ضد شورش و بازداشت دستکم ۲۰ تن همراه بود.

یکی از شرکت کنندگان در این رابطه به گزارشگر هرانا گفت: «ماموران ضد شورش در تمام خیابان‌ها و میادین منتهی به وزارت کشور حضور پر رنگ داشتند و دست‌کم ۱۰ زن و ۱۰ مرد را پس از ضرب و شتم بازداشت کردند.»

گزارش از تهران: تلاش گروهی از مردم تهران برای تجمع مقابل وزارت کشور در اعتراض به اسیدپاشی‌های اخیر اصفهان با برخورد یگان ویژه نیروی انتظامی روبرو شد.

یکی از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان در توئیتر نوشته است «تجمع در مقابل وزارت کشور تهران به زد و خورد و بازداشت چند تن از معترضین انجامیده است.»

به گفته همین خبرنگار به دلیل حضور نیروی انتظامی «تجمع منظم در برابر وزارت کشور شکل نگرفته اما تعداد کثیری از مردم در آن محل حضور دارند.»

گزارش‌های دیگر از تهران حاکی از حضور گسترده یگان ویژه در محدوده وزارت کشور، خیابان فاطمی، پارک لاله ،میدان گلها و ابتدای خیابان جویبار است.

در اصفهان نیز جمع کثیری از مردم به ‌ویژه جوانان امروز در اعتراض به اسید پاشی های حکومتی در دروازه دولت و خیابان سپه تجمع کردند.

به گفته شاهدان، نیروهای یگان ویژه با گاز اشک‌آور به مردم معترض یورش بردند و برخی از تظاهرکنندگان نیز با ماموران درگیر شدند. ماموران یگان ویژه تعدادی از معترضان را دستگیر کردند.

همچنین تعداد زیادی از مغازه های اصفهان امروز اعتصاب بودند. به گفته شاهدان، ماموران انتظامی به‌ طور گسترده در سطح شهر مستقر شده اند. در پل خواجو، پل بزرگمهر، فلکه احمد آباد، انقلاب و دروازه دولت حضور نیروهای یگان ویژه چشمگیر است.

در مشهد نیز امروز تجمعی در پارک ملت اول خیابان امامت این شهر در اعتراض به اسید پاشی برگزار شد. این تجمع نیز با برخورد نیروهای انتظامی مواجه شد.

مردم سقز در استان کردستان نیز امروز به اعتراض کنندگان به اسیدپاشی در اصفهان و تهران و مشهد پیوستند و در خیابان ساحلی این شهر در نزدیکی فرمانداری رژیم تجمع کردند.





www.youtube.com/watch?v=Zyut6B6PjPE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



sam October 25, 2014 02:43 PM

پایدار باد جنبش مردمی و دفاع از ناموس ، دختران و خواهران و مادران که حکومت ننگین اسلامی ، گندیده ترین پدیده خود را بر زنان ایران زمین اجرا میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: