آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 آبان ماه 1393 = 26-10 2014

اسیدپاشی؛ لاریجانی جنایتکار طلبکار هم شد

ایسنا: رئیس قوه فضائیه طی سخنانی در «همایش ملی قانون و امر به معروف و نهی از منکر» با اشاره به مساله اسیدپاشی‌های اخیر در اصفهان، گفت: متاسفانه یکسری کشورهای غربی سعی کردند این موضوع را به امر به معروف ونهی از منکر ربط دهند و واقعا این جفا و ظلم عجیبی است و متاسفانه از آن بدتر این است که برخی از رسانه‌های داخلی نیز این کار را انجام دادند.

آملی‌لاریجانی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است، خاطرنشان کرد:‌ این فریضه الهی ربطی به کار جنایت‌کارانه و عمل شنیع و غیر انسانی ندارد. ما چرا باید فضا را آلوده کنیم. مخصوصا الان که یک طرح در رابطه با همین موضوع در مجلس مطرح است. در این فضا چرا باید این کار انجام شود.

رییس دستگاه قضا خاطرنشان کرد:‌ رفتار غربی‌ها طبیعی است که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سمپاشی کنند و موضوع اسیدپاشی را به امر به معروف و نهی از منکر وصل کنند که البته از نظر من این خود یک جنایت است که مسائل دینی را زیر سوال ببریم.



ghasem October 26, 2014 05:06 PM

برو آقا خودتی وقتی امام جمه اصفهان آنطور در نماز جمه سخن میگوید و چند روز بعد اسید پاشی شروع میشود حالا شیخ احمق اظهار نظر میکند BAAESS تمام جنایات شما هستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز October 26, 2014 07:58 PM

در کشوری که در آن سر خانم زهرا کاظمی به زیر کفش قاضی سعید مرتضوی می خورد و می میرد گناه بی آبروئی را هم باید به گردن خبرنگاران انداخت !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: