آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 5 آبان ماه 1393 = 27-10 2014

احتمال بروز مشكل آبی در دی‌ و بهمن‌ماه

معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب استان تهران با تأكيد بر اينكه اگر بارندگي در شرايطي نرمال باشد و بيشتر نشود، در دي‌ماه و بهمن‌ماه با مشكل مواجه خواهيم شد، گفت: هنوز مديريت افت فشار را به صورت سازماندهي شروع نكرده‌ايم.
عليرضا نوذري‌پور در گفت‌وگو با ايسنا، با تأكيد بر اينكه در همه حوزه‌ها اقدامات لازم براي مديريت تقاضا و مصرف صورت گرفته است، گفت: كارهاي برنامه‌ريزي شده در حال اجرا هستند. وي تصريح كرد: در صورتي كه بارش باران نسبت به نرمال افزايش پيدا نكند و مصرف نيز كاسته نشود، در دو ماه اول فصل زمستان با مشكل مواجه خواهيم شد. معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب استان تهران در مورد مديريت فشار توسط شركت آب و فاضلاب براي كاهش مصرف از طريق كاستن از فشار آب گفت: هنوز مديريت فشار را به صورت سازماندهي شروع نكرده ايم، بلكه تنها در جاهايي كه در شبكه فشار بيش از اندازه بوده، از فشار آب كاسته‌ايم و آن را به نرمال رسانده‌ايم.
نوذري‌پور مديريت فشار آب را بسته به شرايط منابع آبي دانست و گفت: در صورتي كه مردم در مصرف آب صرفه‌جويي نكنند و بارش‌ها نيز به خوبي اتفاق نيفتد، اگر ناچار شويم چون برنامه جيره‌بندي آب نداريم مجبوريم برنامه افت فشار را آغاز كنيم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: