آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 6 آبان ماه 1393 = 28-10 2014

ایران اسلامی؛ قتل در کمپ ترک اعتياد

فرمانده انتظامي شهرستان ملارد از دستگيري قاتل در يکي از کمپ‌هاي ترک اعتياد اين شهرستان خبرداد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ برزو همتي در تشريح جزئيات اين خبر گفت : در پي کسب اطلاع از وقوع يک فقره فوت مشکوک در يک کمپ ترک اعتياد واقع در ملارد بلافاصله ماموران پليس آگاهي اين شهرستان وارد عمل شدند.

وي با بيان اينکه در بررسي وضعيت صحنه وقوع جرم و اوضاع و احوال محل، وقوع قتل براي مأموران مسجل شد، گفت: با تحقيقات اوليه و بازجويي از بيماران، ماموران به مديرکمپ و دستيارش مشکوک شده و به تحقيق از آنها پرداختند که در نهايت مشخص شد اين افراد تقصيري در وقوع قتل ندارند. همتي با بيان اينکه تحقيقات ماموران پليس آگاهي ادامه داشت، افزود:‌ در ادامه تحقيقات کارآگاهان به يکي از بيماران کمپ به هويت « ع – ع « مشکوک شده و به تحقيق از وي پرداختند که مشخص شد وي شب حادثه با مقتول در يک اتاق تحت درمان بوده‌اند و در پاسي از نيمه شب خود را به سالن اصلي کمپ رسانده و در همانجا مستقر شده است.

وي با اشاره به انتقال متهم به مقر پليس افزود: متهم در بازجويي‌هاي اوليه پرده از اسرار اين قتل برداشت معترف شد که شب با مقتول در يک اتاق بوده که وي به دليل عدم مصرف موادمخدر دچار ناراحتي و درد بود و به همين دليل شروع به فحاشي که به همين دليل بحث ميانشان بالا گرفته و باهم درگير شدند و سپس وي را خفه کرده و از اتاق خارج شده‌ و به سالن اصلي کمپ رفته است. فرمانده انتظامي ملارد با اشاره به تکميل پرونده، اظهارکرد: متهم به همراه پرونده تحويل مقام قضائي شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: