آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 آبان ماه 1393 = 29-10 2014

اسیدپاشی؛ واکنش عضو ارشد کنگره آمریکا

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار بیانیه‌ ای، ضمن محکوم کردن اعدام ریحانه جباری گفت: تازه ‌ترین گزارش سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران می ‌گوید رژیم ایران همچنان به شکل گسترده ای به نقض حقوق مردم می ‌پردازد.

"اد رویس" در این بیانیه همچنین با اشاره به جنایت اسیدپاشی در ایران ابراز نگرانی کرد که قانونی که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده دست نیروهای حکومتی را بیش از پیش برای حمله به زنان به‌خاطر نوع پوشش آنها باز می‌گذارد.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه خود از دولت اوباما خواسته است تا مسئله نقض حقوق ‌بشر در ایران را در جریان مذاکرات هسته ای مد نظر داشته باشد.

این مقام ارشد آمریکايی در عین حال نوشت: ‌اگر نه غیرممکن، اما بسیار سخت است تصور کرد حکومت ایران یک حکومت صلح‌ آمیز اتمی خواهد بود، وقتی چنین خشونت ‌بار با شهروندان خودش رفتار می‌ کند.


به حساب نظام گذاشتند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله نوری همدانی یکی از مراجع تقلید در قم امروز گفت: متاسفانه برخی مسئله اسید پاشی را بزرگ کرده و به حساب نظام گذاشتند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه به مسئله حجاب اشاره و ابراز داشت: رعایت حجاب یک امر بدیهی و از دستورات اسلام است و ما فکر نمی‌کردیم این مسئله به این شکل افکار و عقاید را به خود جلب کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: