آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 7 آبان ماه 1393 = 29-10 2014

اسیدپاشی؛ وحشت رژیم از تجمعات ساختارشکنانه

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اصفهان به تجمع عده‌ای از مردم اصفهان در مقابل دادگستری این شهر در اعتراض به حادثه اسیدپاشی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه دشمن همواره سعی دارد بر روی احساسات مردمی موج سواری کند، گفت: در حاشیه تجمع اعتراضی مردم تعدادی ضد‌انقلاب دستگیر شدند.

به گزارش فارس، حسین حسین‌زاده با اشاره به موج تبلیغاتی رسانه‌های دشمن در خصوص مساله اسیدپاشی در اصفهان تاکید کرد: گره زدن جنایت کور اسیدپاشی به فریضه مهم الهی چون امر به معروف و نهی از منکر از سوی دشمنان سازماندهی‌شده و با هدف بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به تجمع عده‌ای از مردم اصفهان در مقابل دادگستری اشاره کرد و گفت: در میان دستگیر‌شدگان در حاشیه اعتراض مردمی، افرادی از منافقین و عناصر سلطنت‌طلب و ضد انقلابیون حضور داشتند.



Matab October 29, 2014 07:11 PM

شما فقط کارهاتونو بندازید گردن ضدانقلاب و خارجیها بیچارهای فلکزده دیگه دستتونو مردم خوب خوندن و دیگه حناتون رنگ نداره خدا ریشتون رو بکنه و شررتون رو از سر این مردم بختبرگشته هر چه زودتر کم کنه و برید به درک واصل شوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


sohrab October 29, 2014 08:44 PM

هر اعتراضی به ناهنجاری های حکومتی چون آدم کشیها ، گرانی ، اسید پاشی ، آزادی وو بکنیم رژیم آخوندی ان را به حساب ضد انقلاب ، مجاهدین ، سلطنت طلب میگزارد و به همان بهانه جوانان ما را به کشتار گاها میبرد
فقط در این حکومت جهل جنون آخوندی لازم است کور و کر و لال باشیم محو باد استبداد سیاه مذهبی در ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: