آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 آبان ماه 1393 = 30-10 2014

تجاوز حضرت آیت الله به دختربچه در مسجد

خانواده این دختربچه او را به مسجد می فرستند تا قرآن بیاموزد، اما روحانی که قرار بود او را آموزش دهد، در کلاس قرآن دستها و پاهای شاگردش را بست و به او تجاوز جنسی کرد. این دختربچه با چنان خشونتی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است که نیاز به عمل جراحی داشت.

به گزارش محبت نيوز، وزارت امور زنان افغانستان از حکم دادگاهی در کابل مبنی بر محکومیت یک روحانی به ۲۰ سال زندان به جرم تجاوز جنسی به یک دختر ده ساله استقبال کرده است.

خبرگزاری BBC گزارش داد، خانواده این دختر او را به مسجد روستایی در حومه شهر قندز در شمال افغانستان می‌فرستاد تا قرآن بیاموزد، اما روحانی سی‌ساله‌ای که قرار بود او را آموزش دهد، روز دوم اردیبهشت ماه گذشته دستها و پاهای شاگردش را بست و به او تجاوز جنسی کرد.

دادگاه بدوی کابل روز سوم آبانماه این روحانی را به بیست سال زندان و پرداخت یک و نیم میلیون افغانی به عنوان جبران خسارت به خانواده قربانی محکم کرده است.

وزارت امور زنان حکم دادگاه را "عادلانه و گامی استوار در راستای تامین عدالت اجتماعی، دفاع از حقوق زنان و تطبیق قانون منع خشونت علیه زنان" دانسته است.

فعالان حقوق زن در افغانستان می‌گویند که این دختر با چنان خشونتی مورد تجاوز جنسی قرار گرفت که در بیمارستان بستری شد و نیاز به عمل جراحی داشت.

روحانی متهم در دادگاه به برقراری رابطه جنسی اعتراف کرد، اما گفت که این کار با رضایت هر دو طرف انجام شده است. ولی دادگاه روایت او از شیوه انجام ارتباط جنسی را رد کرد.

این کار خانواده دختر و اهالی روستای محل زندگی آنها را به شدت خشمگین کرد و فعالان حقوق زن مجبور شدند که این دختر را به یک خانه امن ببرند و پلیس روحانی را به کابل منتقل کرد، چرا که گفته شده اعضای خانواده او قصد داشتند آن دو را برای حفظ آبروی خود بکشند.

عموی دختر به بی‌بی‌سی گفته که خانواده او در دادگاه خواستار اعدام روحانی شد، اما دادگاه این درخواست را نپذیرفت.

این مرد کشاورز افزود که خانواده او به ملای مسجد اعتماد کرده بود، اما او از این اعتماد و موقعیت مذهبی خود و همچنین مسجد به عنوان یک مکان مقدس "سوء استفاده" کرد.

گزارش تجاوز جنسي به دختران و پسران نوجوان توسط اولياي مذهبي در كشورهاي اسلامي بارها خبرساز شده است. فرياد دادخواهي بيشتر قربانيان در بيشتر اين كشورها به علت نبودن رسانه هاي آزاد و مشكلات فرهنگي به جايي نميرسد.



ghasem October 30, 2014 09:54 AM

اصلا مذهب همیشه باعث میشه که یک عده روباه صفت به نام مبلغ دین از انسانهای ساده لوح سو استفاده کنند ببینید مبلغین مسیحی و یا آخوندهای کلاش خودمان را پس ای عزیز راه انسانیت را پیدا کن و به انسانهای دیگر احترام بگذار که پایه و اساسی زندگی همین است و بس مذهب را هم کنار گذار که آن خود باعث گمراهی توست و تو را به ابتذال فرهنگی میکشاند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: