آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 8 آبان ماه 1393 = 30-10 2014

دستکم پنج‌هزار اسیدپاش سازماندهی شده ‌اند

دیگربان: علی سلیم‌زاده‌٬ دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف قم از سازماندهی پنج هزار آمر به‌ معروف و ناهی از منکر در این شهر خبر داده است.

آقای سلیم‌زاده با اعلام این خبر گفته امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه بر‌تر از «جهاد» است و «جهاد» در مقایسه با امر به‌ معروف مانند قطره‌ای در برابر دریا است.

چند روز پیش نیز فتح‌الله جمیری٬ فرمانده سپاه استان بوشهر از آموزش و سازماندهی ۴۰۰ تیم در زمینه امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر در این استان خبر داده بود.

ریاست کل ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر بر عهده احمد جنتی دبیر شورای نگهبان است و در هر استان نیز نماینده علی خامنه‌ای ریاست این ستاد را بر عهده دارد.

محمد سعیدی امام جمعه شهر قم نیز ریاست ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر این شهر را بر عهده دارد.

این ستاد در سال ۱۳۷۳ از سوی علی خامنه‌ای به نام ستاد «احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر» نام‌گذاری شده است.



سام October 30, 2014 06:54 PM

با درود:به نظرمیرسد که حکومت داعشی درایران درپی نفرت ایجاد شده مردم ازرژیم ووحشت از قیام مردمی ناگزیرخود را وارد یک جنگ نابرابربا مردم بیدفاع ایران گرفته است بنابراین با اظهارات بسیارتند حکمرانان فاسد وتروریست مانند احمد جنتی،علم الهدا، احمد خاتمی،فرماندهان کفتارصفت سپاه پاسداران وبسیج دلایل این ادعا را به اثبات رسانده دراین میان مردم هم باید ضمن هوشیاری،آمادگی وفراهم کردن تجهزات لازم دفاعی برای این جنگ با موجوداتی وحشی چون بسیجیان ودیگرکفتاران حکومتی را باید از پیش رو بردارند اما ما باید برآن باورمند باشیم که حکومت اهریمنی پس ازاشغال ایران تا کنون همواره ازاجتماعات مردمی دروحشت بسربرده اگرما بتوانیم بگونه ای با هوشیاری کامل وتدابیرخاص ازاین سد گذرنمایم برای دست یابی به آزادی کامل کوتاه ترین وکم هزینه ترین راه باقی خواهد ماند پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: