آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 آبان ماه 1393 = 31-10 2014

محبوبیت اوباما به زیر ۴۰ درصد رسید

در حالیکه یک هفته تا زمان برگزاری انتخابات میاندوره‌ای کنگره باقی مانده است، میزان محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا به زیر ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، طبق نظرسنجی جدید شبکه «سی بی اس نیوز»، تنها ۳۹ درصد از مردم آمریکا که در نظرسنجی شرکت کردند از عملکرد «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا راضی هستند.

طبق این گزارش، میزان محبوبیت اوباما ۳ درصد از اوایل ماه جاری میلادی و ۶ درصد از انتخابات میاندوره‌ای ۲۰۱۰ کنگره که دموکرات‌ها اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا را از دست دادند، کاهش یافته است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که اکثریت آمریکایی‌ها از شیوه مدیریت اوباما در مسائل اقتصادی کشورشان ناراضی هستند و تنها ۳۸ درصد از رأی‌دهندگان بر این باورند که اوباما در رویارویی با مسئله عراق و سوریه عملکرد خوبی داشته است.

کاهش محبوبیت اوباما در حالی است که یک هفته دیگر، انتخابات میاندوره‌ای کنگره در پیش است و با این وضع، نمایندگان دموکرات کنگره نگران هستند، کنترل سنا را نیز از دست بدهند.

بر اساس این گزارش، تقریباً ۶ نفر از هر ۱۰ آمریکایی بر این باورند که در انتخابات هفته آینده به حزب مخالف اوباما رأی می‌دهند.



sam October 31, 2014 08:44 AM

حتما ان 39 در سد هم تیره پوستان حقوق بگیر و مافیایی ها هستند این مرد انقدر دروغ گفته اونقدر در مقابل بی قانونی حقوق بشر ضعف نفس از خود نشان داده است که آبروی آمریکا را از بین برده است همانا شایسته است برود برای بچه ها داستان بگوید و یا بنویسد نه سیاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: