آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 آبان ماه 1393 = 31-10 2014

اعزام 150 دانش‌آموز دیگر به اردوی راهیان گور

سپاه نیوز: مدیر آموزش و پرورش منطقه بسطام گفت: تمام امکانات برای اعزام بیش از 150 دانش آموز از منطقه بسطام به اردوی راهیان نور فراهم شده است.

به گزارش سپاه نیوز؛ محمود فیضی در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام در خصوص راهیان نور و هفته بسیج دانش آموزی که با حضور اعضا در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه بسطام برگزار شد، در سخنانی با تسلیت ایام محرم الحرام با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی بیان کرد: و دو دبیرستان شهید دستغیب و شهید چمران به عنوان معین در حال پیگیری ثبت نام هستند.

وی افزود: راهیان نور فرصتی برای فرهنگ سازی نسل جوان ما و آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است و باید بهره لازم را از این موضوع ببرند.
مدیر آموزش و پرورش منطقه بسطام خاطرنشان کرد: با مدیران منطقه جلسات مختلفی برای ثبت نام در اردوی راهیان نور برگزار و سایتی نیز برای ثبت نام دانش آموزان به آنها معرفی شده است.

فیضی تصریح کرد: برنامه ریزی شده تا روایان دوران دفاع مقدس در مدارس حاضر و در خصوص مناطق عملیاتی و دوران دفاع مقدس روشنگری نمایند و جلسه توجیهی نیز با اولیا دانش آموزان برگزار می شود.

وی بیان کرد: مراسم بدرقه دانش آموزان از امامزاده محمد برگزار و جلسه هماهنگی راویان،روحانیون و عوامل اجرایی اردو نیز قبل از اعزام برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه بسطام با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و تقارن آن با دهه اول محرم اظهار کرد: باید برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در مدارس انجام شود و تبیین و بسط فرهنگ عاشورایی مد نظر باشد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: