آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 آبان ماه 1393 = 31-10 2014

وحشت رژیم از پیامد اسیدپاشی ها+فیلم نماز جمعه

صداوسیمای رژیم: حجت الاسلام صدیقی خطیب جمعه تهران امروز گفت: اسیدپاشی در اصفهان یک توطئه است.

امام جمعه موقت تهران گفت: این یک جنایت شخصی نبود مانند جنایت قبلی که یک جوانی در علاقه به یک دختر بخواهد شخصا انتقام گرفته باشد. بلکه اسیدپاشی در اصفهان یک توطئه است آن هم در شرایطی که قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس در حال بررسی است. همه در این زمینه باید سرنوشت همه را به یکدیگر گره خورده بدانند و همه را در یک کشتی ساکن بدانند که هر کسی بخواهد این کشتی را سوراخ کند باید بداند که او تنها جای خودش را مخدوش نمی‌کند، بلکه در حال غرق کردن سکنه کشتی است.

از سوی دیگر پاسدار محمدرضا نقدی سرکرده بسیج با نگرانی از موج اعتراض مردمی علیه اسیدپاشی های حکومتی گفت: حادثه اسید پاشی در اصفهان سناریویی شبیه کشته‌ سازیهای سال 88 است که در آن با علم کردن برخی از حوادث و بزرگنمایی در کشته شدن ندا آقا سلطان سعی کرده‌اند علیه نظام اسلامی تبلیغات منفی به راه‌اندازند.




www.youtube.com/watch?v=JofUT9726iQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Matab October 31, 2014 12:34 PM

بیپدر مادرها از شما پستر خودتونید، شماها با اون رهبرتون ی مشت دوزدو جانی هستید که برای حفظ قدرت دست به هر کاری هم میزنید و دین رو هم ابزار خود قرار دادید، ننگ به شما کسافتهای جنایتکار، خوب یاد گرفتید که کارهای کثیف خودتون رو به گردان دیگران بیاندازید ولی بدانید ماه همیشه پشت ابر پنهان نمیماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: