آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 9 آبان ماه 1393 = 31-10 2014

ایران: سرکوب و اعدام؛ توصیه عفو بین الملل به غرب

در حالی که گزارشگر ويژه سازمان ملل از «بدتر» شدن وضعيت حقوق بشر در ایران خبر داده، سازمان عفو بين‌الملل می‌گويد که «افزايش فشار جامعه بين‌الملل» بر جمهوری اسلامی است که می‌تواند به بهبود وضعيت حقوق بشر در ايران کمک کند.

به گزارش رادیو فردا، رها بحرينی، مسئول امور ايران در سازمان عفو بين‌الملل، در اطلاعيه مطبوعاتی اين سازمان که روز پنج‌شنبه، هشتم آبان، منتشر شد، از اعضای سازمان ملل متحد خواسته است تا از فرصت جلسه شورای حقوق بشر اين سازمان استفاده کرده و جمهوری اسلامی را به «انجام اصلاحاتی قاطع» در جهت بهبود وضعيت حقوق بشر مجبور کنند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد روز جمعه، نهم آبان، در ژنو سوئیس تشکیلجلسه داده و وضعيت حقوق بشر در ايران را بررسی می‌کند.

به گفته عفو بين‌الملل، جمهوری اسلامی در اجلاس سال ۲۰۱۰ شورای حقوق بشر، پذيرفت که مجموعه‌ای از اقدامات را برای بهبود وضعيت حقوق بشر در ايران انجام دهد، اما «تاکنون در اجرای تعهدات خود سخت ناکام بوده است».



احمد November 1, 2014 08:56 AM

از قدیم الاایام گفته اند توبه گرگ مرگ است جمهوری جنایت کاران و تمام حامیان بین المللی اش که می خواهند سر پا نگرش داشته و حفظش کنند از او تمنا و خواهش مینمایند حق گرفتنی است ما اگر حامیان جنایت کارتر از ج ا بگذارند خودمان او را به ذباله دانی تاریخ میافکنیم و نیازی هم به فریب سازمانهای ضد حقوق بشری نداریم امریکای سیاه تاریخ و غرب ج ا را به ترغیب انسان کشی وادار می کنند و درست به او فهمانده اند تو هر چه بیشتر بکشی ما میدانیم که بهتر میتوانی منافع ما را تامین نموده و در جهت حفظ سیستم سر مایه داری قدم برداری برای همین هم هست که هر چه بیشتر می کشد و جنایت می کند عمرش طولانی تر است لطفا به این سازمانها و حقوق بشرشان که دروغ و فریبی بیش نیست توجه ننمایید و بپا بپا زحمتکشان این تنها راه چاره است و لاغیر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: