آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 10 آبان ماه 1393 = 01-11 2014

رسایی: تله اصلاح ‌طلبان آمریکایی و روحانی

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اظهارات توهین‌آمیز وزیر علوم اصلاحات، گفت: توهین برخی به مجلس برای وادار کردن نمایندگان به واکنش‌های عصبی است اما رئیس‌جمهور عاقل‌تر از آن است که در تله اصلاح‌طلبان آمریکایی بیفتد.

حمید رسایی نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات توهین‌آمیز مصطفی معین وزیر علوم دوران اصلاحات که باج‌خواهی این مجلس از دولت را بی‌نظیر خوانده است، اظهار داشت: استفاده از این ادبیات توهین‌آمیز علیه مجلس که روز به روز هم بیشتر می‌شود، برای این است که نمایندگان مجلس را به واکنش‌های عصبی وادار کنند.

رسایی افزود: در حقیقت می‌خواهند اگر نمایندگان مجلس در گزینه‌های بعدی وزارت علوم بنا بر مصالح ملی و با توجه به ویژگی‌های یک کاندیدای معرفی‌شده رأی منفی به آن فرد دادند، آن رأی منفی را مبتنی بر پاسخ‌های عصبی و نوعی رفتار شخصی بدانند. نایب رئیس اول کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس در ادامه تصریح کرد: این نوع موضع‌گیری‌های افرادی مانند آقای معین را در درجه اول دولت بایستی پاسخ دهد نه مجلس چرا که امثال آقای معین خود را مدافع و طرفدار دولت می‌دانند و کنار دولت هستند.

رسایی همچنین تأکید کرد: به نظرم لازم نیست ما به هر سخن سخیفی پاسخ دهیم، ما باز هم به دولت اعلام می‌کنیم همان‌طور که برخی وزرای پیشنهادی همین دولت یازدهم بیشترین آراء را در طول ۹ دوره مجلس کسب کردند، مجدداً اگر دولت گزینه‌ای را برای تصدی وزارت علوم به مجلس معرفی کند که مجموعه شرایط را داشته باشد، مجلس رأی خوبی به او می‌دهد و همکاری و همراهی با دولت خواهد داشت.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه آقای قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت که با وجود گرایش‌های اصلاح‌طلبانه‌اش، توانست رأی بالایی از همین مجلس نهم به دست آورد و طی این مدت هم به خوبی فعالیت کرده است و کمترین سؤال وکلای ملت از وزرا مربوط به آقای وزیر بهداشت بوده است.

نماینده تهران در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان تندرویی مانند آقای معین که در کودتای ۸۸ نقش حمایت‌آمیز داشتند از موفقیت آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری خوشحال نمی‌شوند بنابراین با اتخاذ چنین مواضعی به دنبال آن هستند که آقای روحانی را مقابل مجلس قرار دهند، اما آقای روحانی عاقل‌تر از آن است که در تله اصلاح‌طلبان آمریکایی بیفتد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: