آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 آبان ماه 1393 = 17-11 2014

پیام حضور هنرمندانه جوانان به آخوندهای حاکم

فیس بوک/ نسل سوخته: حضور اندوهگنانه مردم، بویژه جوانان بصورتی روشن به ملایان و آخوندهای عقب مانده و همه چیزخواه و ضد شادی پیام دادند بهشت آن دنیا مال شما. ما میخواهیم شاد باشیم. میخواهیم از عزاداری داستان 1400 ساله ساخته و پرداخته شما دروغگویان بزرگ تاریخ فاصله بگیریم وهم اکنون مکانی در جهنم برای خودمان دست و پا کنیم. و پیام دادند بهشت تان پیش کش شما زندگی ما را جهنم کرده اید.


فیس بوک محمد نوری زاد
بیست و پنج آبان نود و سه - تهران


با مردم در تشییع پیکر هنرمند مردمی: مرتضی پاشایی

امروز به سیل مردمی پیوستم که به معنیِ واقعی: " خود جوش" بودند. آنها بی آنکه سخنی بگویند و فریادی بر آورند، به گوش آیت الله ها و آخوندهای حاکمیت رساندند که: ما موسیقی را دوست داریم. حالا ا...گر شماها از شنیدن صدای موسیقی رنج می برید، این دیگر به خودتان مربوط است.

امروز من به چشم خود معنای " حضور هنرمندانه ی مردم" را دریافتم. پیام این مردم، این بود:

- ما دوست داریم شاد باشیم.
- ما دوست داریم با هم باشیم.
- ما دوست داریم خودمان باشیم.
- ما دوست داریم شلوغ باشیم.
- ما دوست داریم بخوانیم.
- ما دوست داریم برقصیم.
- ما دوست داریم ریخت گشت ارشاد و شعبه های دیگرِ آن را نبینیم.
- ما دوست داریم به آخوندهای حاکمیت بگوییم: انرژی هسته ای مال شما، شاد بودن و شادی کردن و کف زدن و هورا کشیدن و رقصیدن، حق مسلم ماست.

روح مرتضی پاشایی شاد.



سهراب November 17, 2014 05:14 AM

وقتي اخوندها استقبال جوانان از اين هنرمند را با پشت كردن مردم به جنازه سخيف اخوند كني مقايسه ميكنند همه جايشان بشدت ميسوزد و ميفهمند ٣٥ سال روضه خواني و نصيحت فرهنگ مردم را تغيير نداده كه هيچ مشت اخوندها را بيش از هميشه باز كرده است مردن بخوبي واقفند كه اخوند بجز پر كردن جيب خود با أعمال زور و تهديد و ادمكشي هنري ديگر ندارد و همه أن نصيحت ها دروغند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Matab November 17, 2014 10:09 AM

دورود فراوان به شما آقای نوریزاد گرامی، این آخوندهای کودن هنوز متوجه نشدن یا نمیخآهن بشوند، خوب براشون صرف نداره که پیام مردم رو بشنوند بخاطر اینکه دنیا و مال و قدرت چنان احاتاشون کرده که نه میشنوند و نه میبینند، ولی بدانند که زیر پاشون خالی شده و همین روزها به گودال مرگ فرو میروند ننگ عبدی به اینها باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: