آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 آبان ماه 1393 = 19-11 2014

زجر و عذاب خوردن زهر اتمی از زبان علم‌الهدی

روزنامه ابتکار: منتقدان دولت که موضوع مذاکرات هسته‌اي را يکي از دستاويزهاي خود براي انتقاد مي‌دانند، حال از «دلواپسيم» به « منهاي عزت بعلاوه تحريم» رسيده‌اند. همايشي که ديروز به همت کميته صيانت از منافع ايران در حوزه هنري برگزار شد و آيت‌الله علم‌الهدي، عضو مجلس خبرگان رهبري سخنران آن بود.

وي در اين همايش به مذاکرات هسته‌اي اشاره کرد و گفت: ما آن قدري که در اين يک سال بعد از توافق ژنو تحقير شديم، در طول اين 35سال نشده بوديم؛ اگر ما مانند آن ده سال که پشت ميزمذاکره محکم ايستاده بوديم رفتار مي‌کرديم، دولتمردان آمريکا ما را اين مقدار تحقير نمي‌کردند.

علم‌الهدي افزود: ما اين همه تحقير شديم که اين حداقل ضرر ما بود حالا من بحث‌هاي جلوگيري از پيشرفت را نمي‌کنم.

وي با بيان اينکه راهبرد سياسي ما کربلا و عاشورا است، افزود: ما در مقابل دشمن که هدفش همان هدف يزيد است چه وظيفه‌اي داريم؟ مسئله آمريکا اين نيست که صلح کنيم و بگوييم بناي تنش نداريم تا آنها قانع شوند. در 35 سال قبل آمريکا به دنبال يک چيز بود و آن هم اينکه ما از برخورد استکبارستيزي پشيمان شويم و براي اينکه به هدفش برسد بايد ما را به ذلت بنشاند تا بر اثر تحقير و ذلت، ندامت ما جهاني شود.

وي افزود: در تحريم اقتصادي مردم ما بالاتر از زجر بچه‌هاي امام حسين زجر ديدند؟ در يک سال گذشته دشمني‌ها و عداوت اضافه شد و در عين حال ما تحقير شديم زيرا پاي ميز مذاکره نشسته بوديم، اگر مردانه ايستاده بوديم دولتمردان آمريکا اينقدر ما را تحقير نمي‌کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبري اظهار کرد: نتيجه کار ما در يک سال گذشته اين بود که از آن چه وحشت داشتيم که از جريان انقلاب کوتاه بياييم لطمه خورديم و در دنيا تحقير شديم، اين حداقل هزينه‌اي است که داديم.



فضول میرزا November 19, 2014 10:05 AM

باز این زاپاس به سرها کم اوردند و زدند به صحرای کربلا و عاشورا و

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush November 19, 2014 02:39 PM

به نظر می‌رسد که آخوند بی‌ سرو پا از ترس در تاریکی خود ساخته سوت میزند! گور پدر خودتان و اجداد قاتلتان!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: