آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 آبان ماه 1393 = 20-11 2014

سناتورها: جام زهر را باید با موشکها سر بکشید

بیش از ۴۰ سناتور آمریکایی نامه‌‌ای درباره مذاکرات هسته‌ای به اوباما ارسال کرده‌اند. روزنامه وال‌استریت‌ژورنال که نسخه‌ای از این نامه را مشاهده کرده گزارش داد سناتورها خواستار طرح برنامه موشکی رژیم ایران در مذاکرات هسته ای شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نامه این ۴۳ سناتورهای آمریکایی به اوباما آمده است: ما در ماه‌های پیش رو تلاش برای تحمیل فشارهای اضافی بر رژیم ایران را ادامه خواهیم داد.

پایگاه خبری «بازفید» ساعتی پس از انتشار خبر وال‌استریت‌ژورنال جزئیات بیشتری از این نامه فراهم آورد.

مطابق گزارش این پایگاه خبری تمامی سناتورهای جمهوری‌خواه برای تشدید تحریم‌ها علیه رژیم ایران زیر این نامه را امضا کرده‌اند.

سناتور میچ مک‌کونل که از چند ماه دیگر رهبری اکثریت کنگره جدید را به عهده خواهد گرفت هم از جمله امضاکنندگان نامه مذکور است.

پایگاه بازفید این نامه را نشان‌دهنده مخالفت‌هایی دانسته است که اوباما در سایه سیطره جمهوری‌خواهان بر کنگره با آنها مواجه خواهد شد.



كاوه November 20, 2014 11:27 AM

به اونا ربطى نداره كه در مورد برنامه موشکی ما و يا هر كشورى ديگر دخالت كنند ما براى دفاع از ايران هر كارى لازم باشه بايد انجام بديم آمريكايي ها خيلى شورش را در آوردند و حرف هاى اضافى ميزنند شما هم اينقدر اين جام زهرتون را تكرار كرديد كه همه واكسينه شدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز November 20, 2014 10:45 PM

با توجّه به شكل موشك نمى توان آن را به آخوندها داد تا سر بكشند، منطقى تر آن است كه آن را به آنها اماله كنيم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمیدرضا November 21, 2014 01:29 AM

کاوه جان اگه درست متوجه ماجرا باشی خواهی دونست که هرچی که امریکایی ها به ویژه جمهوری خواهان از حکومت ملاها بگیرن در نهایت به نفع ایران و ایرانیان تموم میشه ملاها با موشکاشون از ایران دفاع نمیکنن بلکه یه روزی ممکنه مثل سوریه همین موشکارو برای ویران کردن ایران و کشتن ایرانیان به کار بگیرن یا فوقش حمله به کشورهای متمدن برای کمک به وحشی ها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: