آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 30 آبان ماه 1393 = 21-11 2014

تحقیق در باره کره مریخ امر بیهوده‌ای است

دیگربان: محمدتقی مصباح‌یزدی می‌گوید تلاش برای پیدا کردن موجود زنده در «مریخ» امر بیهوده‌ای است و کسانی که مشغول چنین تخقیقاتی هستند عمر خود را صرف امور «بیهوده» می‌کنند.

آقای مصباح یزدی به این دانشمندان توصیه کرده به جای چنین کاری بهتر است تحقیق کنند که خداوند وجود دارد یا نه و تلاش کنند تا صفات خدا را شناسایی کنند.

این روحانی محافظه‌کار این پرسش را مطرح کرده که تلاش برای پی بردن به وجود موجود زنده در مریخ چه میزان در زندگی انسان تاثیر دارد؟

وی همچنین مدعی شده «ضرری» که فرد در اثر بی‌اعتقادی به خدا متحمل می شود با هیچ منفعت دیگری قابل جبران نیست.

به گفته مصباح یزدی کسی که اعتقادی به خدا ندارد از هر راهی سعی می کند به حقوق دیگران «تجاوز» کند.

محمدتقی مصباح یزدی یکی از جنجالی‌ترین روحانیون محافظه‌کاری است که سال‌هاست در ایران مشغول ارائه نظریات جنجالی در بسیاری از حوزه‌های سیاسی٬ اجتماعی٬ فرهنگی و مذهبی است.



nasle sookhteh November 21, 2014 04:56 PM

خدایا مغز کار نمی کنه دیگه چه میشه کرد؟ :) عجب احمقیه این جنتی هه هه هه یعنی واقعا مردم دارن زیر دست این جور آدمای بی سواد زندگی می کنن؟چرا باید بذاریم مملکت دست این جور آدمای بی سواد باشه؟ یکی بهش بگه کسی دنبال موجود زنده نیست در کره مریخ :) برای بقای نسل بشر دارن تحقیق می کنن ای آدم ابله و بی سواد

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak November 22, 2014 01:12 AM

کسی که اعتقادی به خدا ندارد از هر راهی حقوق دیگران را از بین میبرد آیا خود شما آقای مصباح واقعا مصداق این گفته خودتان نیستید آیا شما تاکنون هر کاری که کرده اید حقوق خلق اله را بقول خودتان زیر پا له نکردید ؟ شما و تمام همفکرانتان به واقع مفسد در روی زمین خدا هستید خداوند از بشری همانند شما بیزار است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: