آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 آذر ماه 1393 = 22-11 2014

اتم؛ گزارش مهم شورای روابط خارجی آمریکا

شورای روابط خارجی آمریکا با انتشار گزارشی گفته در توافق جامع هسته ای با رژیم ایران، بازرسی های سر زده از تاسیسات هسته ای باید لحاظ شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شورای روابط خارجی آمریکا معتقد است نظارت بر برنامه هسته ای رژیم ایران صرفا نباید در نصب دوربین در سایتهای هسته ای و بازدید از آنها خلاصه شود، بلکه باید کل ساختار تامین سوخت هسته ای از ابتدا تحت نظارت باشد.

شورای روابط خارجی آمریکا صریحا مدعی شده است باید سایتهای فرود و نطنز تحت بازرسی های دقیق و سر زده قرار بگیرند، افراد و وسایل و هر چیزی که به صنعت هسته ای رژیم ایران مربوط است، باید تحت نظارت باشند.

شورای روابط خارجی آمریکا به ریاست "ریچارد هاس" در این گزارش می گوید که رژیم ایران به دنبال سلاح اتمی است و طرح اقدام مشترک در ژنو، بر تمامی جنبه های فعالیتهای هسته ای جمهوری اسلامی نظارت نکرده است.

شورای روابط خارجی در گزارش خود مدعی شده است لیبی و آفریقای جنوبی با قبول همکاری با آژانس و شفافیت در فعالیتهای هسته ای، از برنامه تسلیحات هسته ای دست کشیدند، اما رژیم ایران شبیه به عراق است و باید تحت نظارت کامل باشد.



نادر November 22, 2014 06:17 PM

خبر از محافل نزديك به خامنه اي اينست كه ظاهرا تمام شرايط غرب مورد قبول واقع شده و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد، قرار داد روز دوشنبه إمضاء ميشود
أفراد نزديك به اين محافل خاص ميگويند ديروز كري حرفا شو زد و گفت اين آخرين حرف ماست ظريف گفت من قبول ميكنم ولي بأيد أجازه بگيرم
كري گفت من تا دو ساعت ديگه ميرم پاريس
ظاهرا ظريف توانسته قبولي را از تهران بگيره
در خبر است كه ظريف به تهران گفته اگر كري از وين بره مطمئن نيستمً بر گرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Matab November 22, 2014 06:31 PM

از ملایان هیچ چیز بعید نیست، و در ضمن رژیم ایران به هیچ جا شبیه نیست فقط فقط به خودش شبیه است و آخوند خامنه و سپاه پاسداران دیکتاتور تمامیتخواه هستند و قسط ساختن بمب رو دارند برای محکم کردن حکومت خودشون که در آینده اگر دولتهای خارجی قسط حذف آنها رو داشته باشند جرات نکنند و حتا ملت هم همینطور اینها فقط به فکر خودشان هستن اصلان و ابدان به فکر کشور و ملت نیستند بنابرین حواستان باشد جهانیان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: