آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 آذر ماه 1393 = 22-11 2014

بسیاری از مشکلاتمان به واسطه‌ فتنه است

نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات ما به واسطه‌ فتنه است.

مراد هاشم‌زهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به سخنان علی مطهری در رابطه با اینکه شورای نگهبان گزینشی عمل می‌کند، در دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار داشت: شورای نگهبان طبق قوانین و مقررات قانونی جمهوری اسلامی بنیان گذاشته شده و فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه نگهبان به معنی نگهبان اصول ارزش‌های انقلاب و خون شهدا است، تصریح کرد: جایگاه شورای نگهبان باید حفظ شود و صحبتی به میان نیاید که این جایگاه ارزشمند را خدشه‌دار کند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ولایت فقیه را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد: پشتوانه عقیدتی و فکری انقلاب به اعتقاد قریب به اتفاق جامعه اسلامی جایگاه ولایت است و در این زمینه نظام جمهوری اسلامی ایران به خود می‌بالد.

هاشم‌زهی با بیان اینکه ولایت فقیه انقلاب اسلامی ما را بیمه می‌کند، ادامه داد: طبق فرمایش امام راحل بحث ولایت فقیه سبب استحکام انقلاب می‌شود.

وی با اشاره به جمهوری اسلامی که شاید در خیلی از کشورها باشد، گفت: این جمهوری‌ها به سبب نداشتن ولایت فقیه، مرجعیت دینی و رهبری بی‌بدیل دچار مشکلاتی شده و می‌شوند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور ما، همه حق انتقاد دارند، افزود: این امر در سایر کشورها وجود ندارد و بالاترین مسئولان نظام نیز برای انتقاد خود محدودیت‌هایی دارند.

هاشم‌زهی با بیان اینکه ما شاهد هستیم هر روز تریبون‌های محلی برگزار می‌شود و همچنین نمایندگان آزادانه حرف می‌زنند و کسی به آنها کاری ندارد، اضافه کرد: برای آزادی بیان و آزادی عمل تعاریف و محدودیت‌هایی است و ما می‌خواهیم حرمت شهدا حفظ شود و براساس قوانین باید به طور حتم محدودیت‌ها حفظ شود.

وی با بیان اینکه هدف فتنه 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: در این فتنه خون‌های زیادی ریخته شده است و اگر جلوی این فتنه گرفته نمی‌شد، این فتنه خدمات جبران‌ناپذیری به نظام وارد می‌کرد.

نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون خیلی از مشکلات ما به واسطه‌ فتنه است، یادآور شد: مشکلات فتنه جبران‌ناپذیر است و مشکل است که بتوانیم تبعات زشت این عمل را فراموش کنیم و فتنه‌هایی از این قبیل معیاری برای تصمیم‌گیری می‌شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: