آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 آذر ماه 1393 = 23-11 2014

ناکامی مذاکرات و شکست سیاستهای اوباما

کیهان ولی فقیه با عنوان «برای هیچ بیهوده مپیچ» نوشت: اگرچه پیش از این نیز با ارائه اسناد و شواهد غیرقابل خدشه به این نکته پرداخته‌ایم ولی امروزه با قاطعیت بیشتر و بدون کمترین تردید- تاکید می‌شود بدون کمترین تردید- می‌توان گفت که چالش هسته‌ای کشورمان با 5+1 هرگز به نتیجه نمی‌رسد و دستیابی به توافقی که پایان بخش این چالش 12 ساله باشد، نه فقط‌ دور از انتظار، بلکه به یقین ناممکن است.

یک منبع نزدیک به هیئت مذاکره کننده جمهوری اسلامی نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا در وین گفت: هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست‌های اصولی کشورمان برای حفظ دستاوردها و تکنولوژی صلح‌آمیز هسته‌ای هم‌چنان در وین به مذاکره با طرف‌های دیگر ادامه می‌دهد و تحت هیچ شرایطی از مواضع اصولی خویش عدول نمی‌کند.

همزمان خبرگزاری آسوشیتد پرس طی گزارشی نوشت: با وجود نزدیک شدن به ضرب‌الاجل مذاکرات به توافق هسته‌ای نزدیک نشده‌ایم.

این منبع نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا از وجود اختلاف نظر جدی برای حصول توافق در مذاکرات هسته‌ای ان خبر داد و گفت: در صورت باقی ماندن اختلافات اساسی تا ضرب الاجل مذاکرات، احتمال تمدید مذاکرات وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه به نقل از یک دیپلمات جمهوری اسلامی اعلام کرد: رژیم ایران در حال بررسی و تصمیم گیری درباره تمدید یک ساله مذاکرات هسته‏‎ای است.


اعلام ناکامی مذاکرات برای اوباما سنگین است

یک تحلیلگر مسایل بین الملل در تهران با بیان اینکه اعلام ناکامی مذاکرات هسته ای برای آمریکا سنگین است، گفت: اگر این دور از مذاکرات به نتیجه نرسد، در آن صورت وجهه دولت آمریکا در عرصه بین الملل خدشه دار می شود.

«علی بیگدلی» در گفتگو با ایرنا افزود: ااعلام ناکامی برای دولت آمریکا سنگین است، چرا که این امر می تواند تبعاتی را در داخل آمریکا هم به همراه داشته باشد.



omid November 23, 2014 05:27 PM

تمدید مذاکرات یعنی وقت خریدن regim ملاها برا ساخته اتم و بیچاره شدن مردم یعنی بازم بازی مار و پله

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: