آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 آذر ماه 1393 = 24-11 2014

منبع حکومتی: مارش پیروزی برای رنگ کردن کلاغ

رجانیوز: یک سال قبل بود که دولت یازدهم و رسانه های آن برای چنین روزی، مارش پیروزی نواختند و از آن به عنوان ماندگارترین روز تاریخ کشورمان یاد کردند. هر چند در مقابل این جنجال دروغ، آزادگانی هم بودند که با فریاد و قلم خود نگذاشتند عده ای، کلاغ را به جای قناری به افکار عمومی قالب کنند.

ساعت چهار صبح سوم آذر ماه سال 92 نمایشی در ژنو به اجرا درآمد و سران کفر و ظلم یکدیگر را در آغوش کشیدند. خوشحالی زاید الوصف مستکبرین کافی بود تا هر عاقلی به این نتیجه برسد که توافقنامه ژنو منافعی که عده‌ای برای ملت ایران وعده می دهند را در برندارد هرچند وزیر امور خارجه کشورمان هم بر اساس تصاویر به یادگار مانده از آن روز، از امضای چنین توافقی سخت خوشحال بود تا جایی که دستان جنایتکاری مانند جان کری را به گرمی فشرد و به جای دست دادن با خانم اشتون، با تواضع و به سبکی خاص به او احترام کرد.

اکنون یک سال از آن روز می گذرد، دیگر نه آقای روحانی آنگونه فاتحانه سخن می گوید و نه آقای ظریف بر صفحه سیما و در مقابل خبرنگاران سرحال و قبراق برای نتایج این فتح بزرگ حاضر می شود. بر خلاف یک سال قبل که رسانه ها دعوت می شدند تا برای تیتر زدن و فضا سازی درباره این پیروزی ادعایی توجیه شوند، امسال دعوت می شوند تا توجیه شوند که حق ندارند چیزی بنویسند و باید ضرورت های امنیتی دولت را رعایت کنند!



amir ershadi November 24, 2014 03:30 AM

باش تا صبح دولتت بدمد کاین هنوز از نتایج سحر است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: